Gratis Loesje Ballon met Kaartje
Wie verdient een beetje extra lucht verdient in deze zware periode?
Vraag gratis deze Longfonds ballon met een tekst van Loesje aan.
Hij of zij krijgt de ballon met een kaartje met daarop jouw persoonlijke boodschap thuisgestuurd.
https://www.longfonds.nl/ballon/
Gratis Loesje Ballon met Kaartje
Re: Gratis Loesje Ballon met Kaartje
Heeft iemand van jullie al wat gezien/gehoord van een ballon?
Ik heb wel zo ergens eind december mail gehad dat de verzending wat later zou worden en dat ze hoopte eind van het jaar te kunnen gaan versturen, en ik ben ook een week of 2 geleden gebeld of ik wilde doneren.
Maar van de ballon nog geen spoor..
Bij iemand van jullie?
Ik heb wel zo ergens eind december mail gehad dat de verzending wat later zou worden en dat ze hoopte eind van het jaar te kunnen gaan versturen, en ik ben ook een week of 2 geleden gebeld of ik wilde doneren.
Bij iemand van jullie?
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Ja, 31 december bij mijn vader bezorgd.Amber schreef: ↑wo 03 feb 2021, 15:46 Heeft iemand van jullie al wat gezien/gehoord van een ballon?
Bij iemand van jullie?
Ben trouwens niet gebeld door Longfonds.
Oh, ik vond het sowieso al bijzonder dat ik werd gebeld want ik had bij het bestellen van de ballon gedoneerd en dat was blijkbaar niet erbij genoteerd. Nou ja, het kan dus zijn dat dat nog komt, dan weet je dat vast
Leuk dat je vader de ballon heeft gehad! Dan is het iig niet zo dat het zomaar een loze belofte is geweest, gelukkig!
- UtrechtseBert
Ik heb vlak na oud en nieuw een ballon ontvangen van een totaal onbekende. Die moet mij wel kennen want ik heb astma en dat weet niet iedereen in mijn omgeving.Amber schreef: ↑wo 03 feb 2021, 15:46 Heeft iemand van jullie al wat gezien/gehoord van een ballon?
Bij iemand van jullie?