cashback pattex
Re: cashback pattex
Ik had de 20 dagen voorbij laten gaan. Nu net op hetzelfde nummer weer aangevraagd (via SMS) en weer een nieuwe link gekregen.pmswinkels schreef: ↑zo 28 feb 2021, 19:01je kan maar 1 keer meedoen per telefoonnummer, de tweede keer staat er in de app dat t nummer al gebruikt is. dus even een andere telefoon pakken. sms kan ook hoor!sjaak van de Hoek schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:34 Dank voor jou uitgebreide uitleg " Lois "
Maar weet iemand antwoord op de volgende vraag :
Mijn vader wil graag meedoen met deze actie , hij wil graag de houtlijm . maar heeft geen mobiele telefoon .
Ik heb al meegedaan met deze actie via mijn mobiele telefoon .
kun je meerdere keren meedoen via dezelfde mobiele telefoon ?
Alvast dank voor jullie reacties , Sjaak van de Hoek
Heb je ook je geld terug voor de 2 keer?ikka schreef: ↑wo 10 mar 2021, 22:28Ik had de 20 dagen voorbij laten gaan. Nu net op hetzelfde nummer weer aangevraagd (via SMS) en weer een nieuwe link gekregen.pmswinkels schreef: ↑zo 28 feb 2021, 19:01je kan maar 1 keer meedoen per telefoonnummer, de tweede keer staat er in de app dat t nummer al gebruikt is. dus even een andere telefoon pakken. sms kan ook hoor!sjaak van de Hoek schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:34 Dank voor jou uitgebreide uitleg " Lois "
Mijn vader wil graag meedoen met deze actie , hij wil graag de houtlijm . maar heeft geen mobiele telefoon .
2 maart ingestuurd en 10 maart uitbetaald gekregen.
Grote rol plakband. Mooie actie.
Bedankt voor het plaatsen!
Grote rol plakband. Mooie actie.
Bedankt voor het plaatsen!
Ik heb nog geen enkele keer meegedaan.Lia schreef: ↑za 13 mar 2021, 13:51Heb je ook je geld terug voor de 2 keer?ikka schreef: ↑wo 10 mar 2021, 22:28Ik had de 20 dagen voorbij laten gaan. Nu net op hetzelfde nummer weer aangevraagd (via SMS) en weer een nieuwe link gekregen.pmswinkels schreef: ↑zo 28 feb 2021, 19:01
je kan maar 1 keer meedoen per telefoonnummer, de tweede keer staat er in de app dat t nummer al gebruikt is. dus even een andere telefoon pakken. sms kan ook hoor!
2 keer meegedaan op hetzelfde telefoonnummer.pmswinkels schreef: ↑zo 28 feb 2021, 19:01je kan maar 1 keer meedoen per telefoonnummer, de tweede keer staat er in de app dat t nummer al gebruikt is. dus even een andere telefoon pakken. sms kan ook hoor!sjaak van de Hoek schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:34 Dank voor jou uitgebreide uitleg " Lois "
2 keer goedgekeurd,wel een andere rekening nummer gebruikt.
Heb je het produkt besteld? En zo ja, op dezelfde naam? Dus staat er op de factuur dezelfde naam?Lia schreef: ↑di 16 mar 2021, 19:032 keer meegedaan op hetzelfde telefoonnummer.pmswinkels schreef: ↑zo 28 feb 2021, 19:01je kan maar 1 keer meedoen per telefoonnummer, de tweede keer staat er in de app dat t nummer al gebruikt is. dus even een andere telefoon pakken. sms kan ook hoor!sjaak van de Hoek schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:34 Dank voor jou uitgebreide uitleg " Lois "
2 keer goedgekeurd,wel een andere rekening nummer gebruikt.
Ik wil het namelijk voor iemand anders bestellen via mijn account op Bol.com, maar dan komt mijn naam op de factuur. En ik heb het al aangevraagd op mijn naam.
Ik heb hem onder mijn eigen naam besteld via bol.com
De factuur stond ook op mijn naam.
Maar de naam en adres heb ik doorgestreept.
En toen een foto van de bon gemaakt.
En heb de naam en rekeningnummer van mijn dochter gebruikt.
Geen probleem.
Gisteren ingediend,en vandaag de goedkeuring.
De factuur stond ook op mijn naam.
Maar de naam en adres heb ik doorgestreept.
En toen een foto van de bon gemaakt.
En heb de naam en rekeningnummer van mijn dochter gebruikt.
Geen probleem.
Gisteren ingediend,en vandaag de goedkeuring.
Ik heb het geprobeerd. Na ruim 20 dagen een nieuwe code op mijn telefoon aangevraagd Nieuwe bon ingeleverd maar de aanvraag is afgekeurd omdat het e-mailadres al gebruikt is.
Lia schreef: ↑za 13 mar 2021, 13:51Heb je ook je geld terug voor de 2 keer?ikka schreef: ↑wo 10 mar 2021, 22:28Ik had de 20 dagen voorbij laten gaan. Nu net op hetzelfde nummer weer aangevraagd (via SMS) en weer een nieuwe link gekregen.pmswinkels schreef: ↑zo 28 feb 2021, 19:01
je kan maar 1 keer meedoen per telefoonnummer, de tweede keer staat er in de app dat t nummer al gebruikt is. dus even een andere telefoon pakken. sms kan ook hoor!