Ik heb 3x 1 gratis box hello fresh (wisselend tussen de 3 en 5 maaltijden, afhankelijk van wat je kiest) te vergeven! Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Sharing is caring .
feedbacknl schreef: ↑ma 29 mar 2021, 10:55
ja leuk om 1x te proberen, al gedaan: originele recepten. daarna krijg je geen fatsoenlijke aanbieding meer, misschien na corona wel.
Dit is een prima aanbieding, ook voor bestaande klanten
41 euro voor 3 maaltijden voor 2 personen met 40%: is nog 25 euro... ik haal wel voor 25 euro boodschappen. pasta+saus+kaas=3euro, maargoed dat eet je niet heel de week, ijstbergsla + bonen + dressing voor 2 dagen: 3 euro. denk dat het voor een andere doelgroep is, de rijken
feedbacknl schreef: ↑wo 31 mar 2021, 09:38
41 euro voor 3 maaltijden voor 2 personen met 40%: is nog 25 euro... ik haal wel voor 25 euro boodschappen. pasta+saus+kaas=3euro, maargoed dat eet je niet heel de week, ijstbergsla + bonen + dressing voor 2 dagen: 3 euro. denk dat het voor een andere doelgroep is, de rijken
bedankt voor het meedenken
€50 voor 5 maaltijden voor 2 personen = €30 met de korting = €6 per maaltijd. Ik kan daar nauwelijks boodschappen voor doen hoor En heb je vaak ook nog nieuwe bijzondere gerechten (althans we eten zo vaak dingen die we anders niet zouden eten, beetje afhankelijk van wat je kiest inderdaad) én het wordt nog gratis thuisbezorgd ook.