Afgelopen maandag stond hij nog open. Dinsdag was hij gesloten.
Treetz is back!
-
-
Re: Treetz is back!
Zojuist op fb
Ze zijn een aantal bugs aan t oplossen geweest en een druk eindjaar, maar binnenkort zijn ze terug.
Ik krijg Treetz niet te pakken. Niet op mail, niet via de app, reageren nergens op. Omdat mijn telefoon stuk was moest ik een nieuw account aanmaken, mijn oude mocht ik niet op omdat die op andere telefoon ingelogd was of zoiets werd mijn medegedeeld via een schermafbeelding. Nu heb ik een andere aangemaakt maar krijg ik te lezen dat mijn banknummer al in gebruik is, nee joh, werkelijk, dat was niet bekend.. Maar nu krijg ik dus geen enkele reactie van de klantenservice. Al 2 maanden niet. Kan dus ook niet meedoen met acties, dat vind ik best jammer. Even spuien, ik hoop dat ze snel wel gaan reageren
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
In reageren zij ze alles behalve een kei, maar misschien kan je FB proberen?Sue-tje schreef: ↑vr 26 mar 2021, 12:59 Ik krijg Treetz niet te pakken. Niet op mail, niet via de app, reageren nergens op. Omdat mijn telefoon stuk was moest ik een nieuw account aanmaken, mijn oude mocht ik niet op omdat die op andere telefoon ingelogd was of zoiets werd mijn medegedeeld via een schermafbeelding. Nu heb ik een andere aangemaakt maar krijg ik te lezen dat mijn banknummer al in gebruik is, nee joh, werkelijk, dat was niet bekend.. Maar nu krijg ik dus geen enkele reactie van de klantenservice. Al 2 maanden niet. Kan dus ook niet meedoen met acties, dat vind ik best jammer. Even spuien, ik hoop dat ze snel wel gaan reageren
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ik weet het niet, maar het viel mij wel flink op van he, dat was via Treetz en die en die en die
https://www.adformatie.nl/merkstrategie ... -jaar-2021