Na eerste afkeuring met een originele Hoogvliet bon en een nieuwe indiening met exact dezelfde gegevens, vandaag weer een update van WAGNER:Stefan01 schreef: ↑ma 23 aug 2021, 16:51R.W. schreef: ↑ma 23 aug 2021, 08:03Deze mail heb ik ook gehad! Ook gewoon bij de jumbo gekochtnaromi schreef: ↑vr 20 aug 2021, 22:40 Hallo,
Dank voor je deelname!
Helaas bleek uit onze toetsing dat jouw geüploade aankoopbewijs niet gerechtigd is tot deelname, zodat we het aankoopbedrag niet aan jou kunnen vergoeden.
Jouw aankoop is helaas niet bij een supermarket in Duitsland, Oostenrijk of Nederland gedaan.
Mocht je per abuis een verkeerde afbeelding hebben geüpload, kun je graag nog een keer online deelnemen.
Het is niet mogelijk om deze alsnog via e-mail in te dienen.
Vriendelijke groeten van
het Wagner Team
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Gelieve niet de antwoordfunctie van je e-mailprogramma te gebruiken.
Indien je opmerkingen of vragen hebt, kun je gebruik maken van ons contactformulier: https://www.original-wagner.nl
Nestlé Wagner GmbH
Directie: Thomas Ludsteck (voorzitter), Steffen Kindler, Ralf Wagner
Gevestigd in: Nonnweiler, bevoegde rechterlijke instantie: Amtsgericht Saarbrücken: HRB 100460
Heel raar!!! Gekocht bij de Jumbo![]()
Ook hier zojuist een mail dat mijn kassabon van Hoogvliet niet gerechtigd zou zijn.
De aankoop is helaas niet bij een supermarket in Duitsland, Oostenrijk of Nederland gedaan...
De afhandeling verloopt bij verschillende voorbeelden dus niet vlekkeloos...
Beetje jammer. Opnieuw maar weer ingediend.

Hiermee lijkt de lezing dat de afgekeurde kassabonnen alsnog worden gehonoreerd, te kloppen.