B2B schreef: ↑wo 15 sep 2021, 10:43
Had ik idd ook dat de barcode niet herkent werd
Ook maar niet meegenomen.
Het staat verkeerd in de app. Het gaat niet om de foaming gel maar om de shower gel in het flesje (zelfde lijn en zelfde prijs). Ik scande het voor de zekerheid in de winkel en hij herkende de barcode! https://www.etos.nl/producten/etos-home ... 48935.html
Hoezo zelfde prijs? Deze is 3.99, de foaming is 4.99 toch?
Ja, je hebt gelijk. Ik dacht dat de foaming gel ook 3,99 kostte.
Bij mij werden de cashbacks van Etos en Kruidvat trouwens vrij snel goedgekeurd. Het bedrag zit al mijn ‘portemonnee’.
Raymond1985 schreef: ↑di 14 sep 2021, 10:17
Door zelf regelmatig te kijken of op dit forum (je kunt je abonneren op het onderwerp zodat je automatisch een bericht krijgt als iemand iets post, mocht je dit nog niet weten). Er zit geen regelmaat in het plaatsen van producten bij Treetz dus het is eerder een kwestie van geluk dat je mee kan doen.
Raymond1985 schreef: ↑di 14 sep 2021, 10:17
Door zelf regelmatig te kijken of op dit forum (je kunt je abonneren op het onderwerp zodat je automatisch een bericht krijgt als iemand iets post, mocht je dit nog niet weten). Er zit geen regelmaat in het plaatsen van producten bij Treetz dus het is eerder een kwestie van geluk dat je mee kan doen.
Dank voor de tip!
Hoe kan je jezelf abonneren op onderwerp??
Helemaal bovenaan of onderaan het bericht staat via een pull-down menu de optie "abonneer op dit onderwerp" (of zoiets dergelijks).