Famke schreef: ↑za 25 sep 2021, 21:33
Ben wat in shock. Normaal Treetz via smartphone en nu even voor het gemak de tablet gepakt en daar ingelogd. Bij korte uitleg van Treetz kon ik gewoon (met precies dezelfde inlog als bij smartphone) de soep op de tablet weer reserveren. Dacht dat je maar 1x kon?
Je kunt hem 1x opnieuw reserveren, daarna lukt het niet meer.
Of bedoel je dubbel?
Ik bedoel echt voor 2e keer. Dacht ook maar 1x door wat hier stond.
Je kan hem 1 keer extra reserveren.
Dus totaal 4 dagen de tijd.
Daarna mag je hem niet meer reserveren. Ook niet als hij na een aantal dagen weer voorbij komt.
Portemonnee is bij mij weer geleegd. Hoop dat zij er niet al te lang over gaan doen, want het gaat inmiddels om een flink bedrag dat ik terug moet krijgen.
Meriam schreef: ↑ma 27 sep 2021, 13:24
Zojuist de appelflap gekocht metscancode 2151091 000795 maar deze wordt niet geaccepteerd. Weet iemand de juiste code toevallig?
devlaas schreef: ↑za 25 sep 2021, 14:17
heb ik de varkenshaas gekocht kom ik er thuis achter dat er een stuk van de streepjescode mist, heb ik weer balen
Oh echt, waar heb je hem gevonden?
Wel balen van je sticker....
Ik heb de gerijpte varkenshaas gevonden bij de Plusmarkt in Best , filliaal Ton Henst in de Heivelden.
in de winkel de streepjescode gescand maar Treetz pakt het niet. Nou blijkt dat er op elk pak een ander streepjescode zit want het gewicht is per pak verschillend. Dus maar niet gekocht