Miranda schreef: ↑do 07 okt 2021, 15:31
Ben ik de enige die geen problemen heeft dan.
Er zijn net ook weer 2 oudere producten beschikbaar gekomen amandelmelk jumbo en pizza shoarma plus. Dus ook dat werkt gewoon.
4G of wifi? Ik begin te vrezen voor mijn deadlines.
Gelukkig gad ik alles al ingevuld, alleen 1 enquete nog.
Alles zit al in mijn portemonnee . maar ook met de produkten claimen was 1 doffe ellende met de app.
Tjonge. Normaal ben je snel genoeg als je hem van een reservering af haalt om hem dan snel weer te reserveren. Maar helaas zit nu iedereen op de app. Helaas geen yoghurt meer
Wilde het vanmiddag gaan halen. Maar omdat de app eruit lag dacht ik ik wacht nog wel even. En nu geen tijd meer. Dus dacht slim te zijn. Maar helaas
B2B schreef: ↑do 07 okt 2021, 16:15
Tjonge. Normaal ben je snel genoeg als je hem van een reservering af haalt om hem dan snel weer te reserveren. Maar helaas zit nu iedereen op de app. Helaas geen yoghurt meer
Wilde het vanmiddag gaan halen. Maar omdat de app eruit lag dacht ik ik wacht nog wel even. En nu geen tijd meer. Dus dacht slim te zijn. Maar helaas
Balen, maar misschien dat je op een later tijdstip geluk hebt?
greetje11 schreef: ↑do 07 okt 2021, 15:38
Treetz.nl Instagram Twitter en de app doen t geen van alle.
En ook geen reactie op de mail.
Ik had vanmiddag ook nog een mail gestuurd en ik heb wel reactie terug gekregen met de melding dat hij het weer deed. Alleen zat ik toen net bij een crematie voor de dienst te wachten
Heb het net nog snel in kunnen voeren en de laatste 2 producten die ik nog moest halen op goed geluk meegenomen.