Treetz nieuwe acties
Re: Treetz nieuwe acties
Dat was omdat ik op de verkeerde knop drukte toen ik bonnetje wilde indienen.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Hoop dat het goed is gekomen, maar CBD olie was meerdere keren beschikbaar.
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Thanks Famke, door jouw tip nog twee potten kunnen halen. (1+1 gratis)Famke schreef: ↑wo 13 okt 2021, 12:22 T.i. Treetz zegt dat Collageenpoeder en CBD olie inderdaad 100% vergoeding is. Geldt wel alleen voor de nieuw ingediende aanvragen van de lucky ones nadat dus het percentage is veranderd.
Mocht iemand nog het Collageenpoeder zoeken in Leiden. Ik weet waar nog een paar potten staan. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur mij even dan een pb.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
You're welcome.monique33 schreef: ↑do 14 okt 2021, 20:34Thanks Famke, door jouw tip nog twee potten kunnen halen. (1+1 gratis)Famke schreef: ↑wo 13 okt 2021, 12:22 T.i. Treetz zegt dat Collageenpoeder en CBD olie inderdaad 100% vergoeding is. Geldt wel alleen voor de nieuw ingediende aanvragen van de lucky ones nadat dus het percentage is veranderd.
Mocht iemand nog het Collageenpoeder zoeken in Leiden. Ik weet waar nog een paar potten staan. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur mij even dan een pb.
Re: Treetz is back!
Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze iets gaan uit betalen? Duurt nu 2 weken...
Groet,
Marieke
Marieke