Nieuwe producten, 100% cashback:
Violife vegan creamcheese (al vergeven)
Maza hoemoes spicy mango (al vergeven)
Johma beenham-honing-mosterd salade (beschikbaar)
Heks’kaas vegan (beschikbaar)
Zullen straks wel beschikbaar komen. Kwartier geleden stond er nog niets in. Zou wel erg snel zijn als ze dan al vergeven zijn.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 02 nov 2021, 14:18Nieuwe producten, 100% cashback:
Jacob Hooij en die andere wortelwrap waren ook gelijk vergeven. in gedeelte alle en zijn nooit meer beschikbaar gekomen.pctje schreef: ↑di 02 nov 2021, 14:33Zullen straks wel beschikbaar komen. Kwartier geleden stond er nog niets in. Zou wel erg snel zijn als ze dan al vergeven zijn.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 02 nov 2021, 14:18Nieuwe producten, 100% cashback:
Het zou mij inderdaad niets verbazen als deze twee producten nooit beschikbaar zullen komen. Ik keek toevallig op de app en zag de vegan creamcheese als enige nieuwe product in de lijst staan. Hij was meteen al vergeven.Famke schreef: ↑di 02 nov 2021, 14:38Jacob Hooij en die andere wortelwrap waren ook gelijk vergeven. in gedeelte alle en zijn nooit meer beschikbaar gekomen.pctje schreef: ↑di 02 nov 2021, 14:33Zullen straks wel beschikbaar komen. Kwartier geleden stond er nog niets in. Zou wel erg snel zijn als ze dan al vergeven zijn.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 02 nov 2021, 14:18
Petje af trouwens dat jij zo vaak snel de nieuwe acties ziet Zeeuwsmeisje.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 02 nov 2021, 15:12 Het zou mij inderdaad niets verbazen als deze twee producten nooit beschikbaar zullen komen. Ik keek toevallig op de app en zag de vegan creamcheese als enige nieuwe product in de lijst staan. Hij was meteen al vergeven.
Nadat ik onmiddellijk de pagina had ververst, stond ook de hoemoes er als vergeven tussen. Deze producten zijn dus nooit beschikbaar geweest, althans niet voor mij.
Heks'nkaas is inmiddels ook niet meer beschikbaar.
Is puur toeval! Ik keek even op de app nadat ik jouw berichtje hier zag staan vanmiddagFamke schreef: ↑di 02 nov 2021, 15:16Petje af trouwens dat jij zo vaak snel de nieuwe acties ziet Zeeuwsmeisje.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 02 nov 2021, 15:12 Het zou mij inderdaad niets verbazen als deze twee producten nooit beschikbaar zullen komen. Ik keek toevallig op de app en zag de vegan creamcheese als enige nieuwe product in de lijst staan. Hij was meteen al vergeven.
Nadat ik onmiddellijk de pagina had ververst, stond ook de hoemoes er als vergeven tussen. Deze producten zijn dus nooit beschikbaar geweest, althans niet voor mij.
Heks'nkaas is inmiddels ook niet meer beschikbaar.
Johma nu ook vergeven.
Die andere 2 hebben er volgens mij nooit bijgestaan, maar Zeeuwsmeisje kan uitsluitsel geven.