Als je de kaart vergroot zonder eerst postcode in te tikken zie je wel verkooppunten. Plus had hem ook zag ik, maar niet alle filialen.Miranda schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:26Dat had ik geprobeerd maar daar kwam geen adres uit helaas of ze worden alleen in een bepaald gebied in Nederland verkocht? Ik stond toevallig net bij de jumbo toen ik het zag en ik ben nog naar 2 plus winkels gegaan omdat ik daar een online aanbieding vond van deze maaltijden ooit. Maar helaas geen van deze kent het dus.Famke schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:22https://www.mamasmaaltijden.nl/ Kan je de verkooppunten bekijken.Miranda schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:21 Ik heb blijkbaar nog wel net op tijd blijkbaar de bami kunnen krijgen. De likeur heb ik open laten staan want ik drink zelf geen alcohol. Verder was er niets beschikbaar. Die stamppot überhaupt niet gezien. Gelijk online gezocht waar ik de bami kon vinden en ik dacht plus 2 winkels afgereden maar niets. Toen wilde ik het thuis hier plaatsen maar las deze reacties dus al. Weet iemand waar deze bami maaltijd verkocht wordt??
Verder staat er bij de coupon Jumbo, Spar, Coop, Plus, Brasserie Blauw, Tennisvereniging MC zes wielen, tennisvereniging Oudorp.
Treetz nieuwe acties
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Re: Treetz nieuwe acties
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Haha nou dan klopt die info met inzoomen dus niet beide plus winkels waar ik was staan erbij. Maar kenden ze echt niet.Famke schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:28Als je de kaart vergroot zonder eerst postcode in te tikken zie je wel verkooppunten. Plus had hem ook zag ik, maar niet alle filialen.Miranda schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:26Dat had ik geprobeerd maar daar kwam geen adres uit helaas of ze worden alleen in een bepaald gebied in Nederland verkocht? Ik stond toevallig net bij de jumbo toen ik het zag en ik ben nog naar 2 plus winkels gegaan omdat ik daar een online aanbieding vond van deze maaltijden ooit. Maar helaas geen van deze kent het dus.Famke schreef: ↑zo 07 nov 2021, 18:22
https://www.mamasmaaltijden.nl/ Kan je de verkooppunten bekijken.
Verder staat er bij de coupon Jumbo, Spar, Coop, Plus, Brasserie Blauw, Tennisvereniging MC zes wielen, tennisvereniging Oudorp.
-
Als je belt weten ze nooit waar je het over hebt is mijn ervaring, maar tip let niet op de verkooplijst link die hier was gestuurd die klopt niet maar zoek het product op de plus website op en kies je vestigingen dan zie je waar het er moet zijn. Zo is het mij dus net op tijd nog gelukt te halen.
Er zullen er vast wel weer wat vrijkomen want het is lang niet overal.
-
Hier bij de Plussen geen probleem. Men heeft het vaak zelfs apart gehouden zodat hij niet verkocht werd. Maar zag op de productsite ook een Plusfiliaal staan aangeduid die volgens hun eigen site het niet zou hebben.Miranda schreef: ↑di 09 nov 2021, 12:53Als je belt weten ze nooit waar je het over hebt is mijn ervaring, maar tip let niet op de verkooplijst link die hier was gestuurd die klopt niet maar zoek het product op de plus website op en kies je vestigingen dan zie je waar het er moet zijn. Zo is het mij dus net op tijd nog gelukt te halen.
Er zullen er vast wel weer wat vrijkomen want het is lang niet overal.
Bij Plus is Licor 43 voor 17,99 te koop, maar volgens de medewerker heeft niet elke filiaal de Chocolade variant.
Laatst gewijzigd door Mariam op wo 10 nov 2021, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Zeeuwsmeisje
De acties van vorige week (Johma en Heks'nkaas) zijn vanochtend uitbetaald (ING)! Dat is erg snel voor Treetz.
-
Hier ook!Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 10 nov 2021, 09:09 De acties van vorige week (Johma en Heks'nkaas) zijn vanochtend uitbetaald (ING)! Dat is erg snel voor Treetz.
-
Vorige week ook in 2 dagen.Miranda schreef: ↑wo 10 nov 2021, 09:39Hier ook!Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 10 nov 2021, 09:09 De acties van vorige week (Johma en Heks'nkaas) zijn vanochtend uitbetaald (ING)! Dat is erg snel voor Treetz.