clc schreef: ↑ma 20 dec 2021, 17:11
Op 18 december heb ik 1 KitKat Pops gekocht, ging ik naar huis en dan kreeg ik van de app: "Oef, de actie ging harder dan verwacht. Je kunt helaas niet meer meedoen." Tot nu toe kan ik er Tikkie niet indienen. Nu weet ik er niet hoe nou?
Via de website als de datum voor verlopen is.
Hier is na wachten de Tempo op mijn rekening verschenen.
clc schreef: ↑ma 20 dec 2021, 17:11
Op 18 december heb ik 1 KitKat Pops gekocht, ging ik naar huis en dan kreeg ik van de app: "Oef, de actie ging harder dan verwacht. Je kunt helaas niet meer meedoen." Tot nu toe kan ik er Tikkie niet indienen. Nu weet ik er niet hoe nou?
Via de website als de datum voor verlopen is.
Hier is na wachten de Tempo op mijn rekening verschenen.
Via welke website kunnen we zien als de datum voor verlopen is?
Niet, dat kan enkel via de app dus die checken voor de aankoop. Maar je kan de kassabon dus alsnog via de site indienen als je op tijd hem hebt gekocht.
Hier is na wachten de Tempo op mijn rekening verschenen.
Via welke website kunnen we zien als de datum voor verlopen is?
Niet, dat kan enkel via de app dus die checken voor de aankoop. Maar je kan de kassabon dus alsnog via de site indienen als je op tijd hem hebt gekocht.
Volgens mij niet hoor. Je krijgt geen uitbetaling op een via de site ingediende bon zonder het eerst in de app geprobeerd te hebben. Medewerker vertelde mij dat ze tegenwoordig ook nog checken of de ingestuurde bon in de database van gemaakte foto's voorkomt. De afgekeurde bonnen worden dus blijkbaar wel ergens in een database opgeslagen.
liamito schreef: ↑wo 22 dec 2021, 13:39
Volgens mij niet hoor. Je krijgt geen uitbetaling op een via de site ingediende bon zonder het eerst in de app geprobeerd te hebben. Medewerker vertelde mij dat ze tegenwoordig ook nog checken of de ingestuurde bon in de database van gemaakte foto's voorkomt. De afgekeurde bonnen worden dus blijkbaar wel ergens in een database opgeslagen.
Ik denk dat de medewerker bedoelde dat zij vergelijken met de foto's van geaccepteerde bonnen die zij al hebben uitbetaald? Dus niet dat Pietje de bon gebruikt en daarna Klaas via de website alsnog zijn geld claimt met dezelfde. Op de site staat nergens dat je perse de bon eerst per app moet hebben geprobeerd daar je anders niet het geld terug krijgt. Anders moet Tikkie ook btw een hele hoop data opslaan voor niets.
Hun scan software is echt heel slecht.
Je krijgt echt heel vaak de melding bon al gebruikt.
En dat kan dan echt niet. Ik weet niet waar ze op scannen.
Maar niet op het juiste.
Het is mij opgevallen dat bon zonder rechtstreekse filiaalgegevens zoals adres sneller is al bekend melding geeft dan met. Denk dat hun app controleert op winkelnaam en heel mogelijk dan op datum en niet veel meer niet. Maar ben het eens, je hebt zeker weten betere apps.