Maak kans op GRATIS verse AH Stamppot!
Re: Maak kans op GRATIS verse AH Stamppot!
Hier ook! Leuk. Voor 13 febr kopen. Indienen tot 20 febr.
- Zeeuwsmeisje
Volgens de voorwaarden https://www.stamppotsquad.nl/actievoorwaarden-cashback kun je maximaal 1 keer deelnemen per adres/huishouden en/of rekeninghouder (art 2.9).
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Ik heb ook een keer de vraag gesteld over het waarom, van het melden van korting. Weet het antwoord niet meer. Maar ik wel eens het volledige bedrag uitbetaald gekregen voor het in de aanbieding gekochte Produkt. B.v.bij Greetz. Je hoeft ook minder voor te schieten.
Noem je dat nou moneymaker of zo?......kan dit ook al weer niet terug vinden.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Vreemd hoor hier op meerdere mailadressen uiteindelijk geprobeerd en nergens een code ontvangen. Al meegedaan voor de actie hier stond. Ik lees nu dat iedereen alsnog code heeft ontvangen dus hele mailboxen uitgeplozen ook de spam maar noppes nada.
ja, mijn zoon heeft uiteindelijk een code gekregen
maar de dochter nog niet.... zijn er dus meer zonder code.
maar de dochter nog niet.... zijn er dus meer zonder code.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Heb 2 keer meegedaan met verschillende mailadressen maar geen code ontvangen.
Ik kreeg zonet dit bericht ...
Wat een prak-nieuws
We zitten in de puree… de Stamppot Squad zit stampersvol met fijnproevers en opscheppers. Zó vol dat de honger naar een GRATIS verse AH Stamppot niet voor iedereen kan worden gestild. Je behoort daarom helaas NIET tot de gelukkigen die een GRATIS verse AH Stamppot kan proeven. Wat een prak-nieuws!
Tóch trek in een stamp? Snappen we! Jouw AH ligt nog stampersvol met deze AH verse Stamppotten. Dat wordt stampen!
Wit lof,
A.H. Stamp
Wat een prak-nieuws
We zitten in de puree… de Stamppot Squad zit stampersvol met fijnproevers en opscheppers. Zó vol dat de honger naar een GRATIS verse AH Stamppot niet voor iedereen kan worden gestild. Je behoort daarom helaas NIET tot de gelukkigen die een GRATIS verse AH Stamppot kan proeven. Wat een prak-nieuws!
Tóch trek in een stamp? Snappen we! Jouw AH ligt nog stampersvol met deze AH verse Stamppotten. Dat wordt stampen!
Wit lof,
A.H. Stamp