Scoupy gratis Royal Club, Snelle Jelle, Vintastic, Maggi, Quorn
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Scoupy gratis Royal Club, Snelle Jelle, Vintastic, Maggi, Quorn
Ik heb hem gisteren ook weer gekregen maar nu speciaal voor jou.
Barista Haver: in mijn account 1,00 betalen, in het account van m'n moeder gratis. E-mail naar Scoupy om te vragen of er verschillende acties waren. Antwoord: ja. Terwijl het dus dezelfde actie is, niet svj oid.
Heel bijzonder...
Heel bijzonder...
bij welke ah in oost ben je geweest?
ik heb het bij ah helmholzstraat (chr huygensplein) gekocht
en de plus in duivendrecht heeft het ook
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 26 times
Had viewtopic.php?f=1&t=11729 ook eerst met 1 euro staan bij zo wel AH als Jumbo algemeen, daarna enkel gratis bij Jumbo SVJ terwijl AH dan weer met 1 euro algemeen stond. Scoupy werkt soms op onbegrijpelijke wijze.
Ik was bij de 2 AH's in de Molukkenstraat en degene in Oostpoort. Bij C. Huygensplein waren ze uitverkocht, maar ik heb ze net bij de Plus in Duivendrecht gehaald... bedankt voor de tip, Florence!!!
Ik liep een beetje achter met de administratie, maar hier ook de ene volledig terug , bij de andere voor 1 €....beiden bij de Ah gekocht,
dacht al, waren er twee acties tegelijkertijd dat ik de verkeerde heb gepakt in mijn account, want normaal doe ik alleen met volledig gratis acties mee als ik het product niet gebruik.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 10 times
Vandaag heb ik Friesche Vlag barista have, svj, in mijn account voor €1.00. mijn partner krijgt 50% retour, kind gratis. ???????Annett schreef: ↑za 13 aug 2022, 20:18Ik liep een beetje achter met de administratie, maar hier ook de ene volledig terug , bij de andere voor 1 €....beiden bij de Ah gekocht,
dacht al, waren er twee acties tegelijkertijd dat ik de verkeerde heb gepakt in mijn account, want normaal doe ik alleen met volledig gratis acties mee als ik het product niet gebruik.
Heel apart, onlogische logica.
Ik kan geen patroon ontdekken
hier hebben we die Barista van Friesche vlag:
een keer met probeer voor 0,50, een keer met probeer gratis en een keer met probeer voor 1,00
(3 verschillende accounts met 3 verschillende adressen)
een keer met probeer voor 0,50, een keer met probeer gratis en een keer met probeer voor 1,00
(3 verschillende accounts met 3 verschillende adressen)
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Hier 50% cashback.Jacky's schreef: ↑di 17 jan 2023, 07:30Vandaag heb ik Friesche Vlag barista have, svj, in mijn account voor €1.00. mijn partner krijgt 50% retour, kind gratis. ???????Annett schreef: ↑za 13 aug 2022, 20:18Ik liep een beetje achter met de administratie, maar hier ook de ene volledig terug , bij de andere voor 1 €....beiden bij de Ah gekocht,
Heel apart, onlogische logica.
Ik kan geen patroon ontdekken