Treetz: acties 2022
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Treetz: acties 2022
Vanochtend Meatless Farm uitbetaald gekregen (op 22 juni ingediend). Dat is dus bijna 5 weken later. Ik ben benieuwd of de uitbetaling van de andere producten ook zo lang op zich zal laten wachten.
Gek genoeg staat Meatless Farm nog wel in mijn portefeuille. Eerder was het zo dat het product eerst uit mijn portefeuille verdween en daarna pas werd uitbetaald.
Gek genoeg staat Meatless Farm nog wel in mijn portefeuille. Eerder was het zo dat het product eerst uit mijn portefeuille verdween en daarna pas werd uitbetaald.
Ik heb het geld van Lucovitaal terug op de rekeningZeeuwsmeisje schreef: ↑ma 25 jul 2022, 09:24 Vanochtend Meatless Farm uitbetaald gekregen (op 22 juni ingediend). Dat is dus bijna 5 weken later. Ik ben benieuwd of de uitbetaling van de andere producten ook zo lang op zich zal laten wachten.

-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Welke precies?Batjaa schreef: ↑ma 25 jul 2022, 12:59Ik heb het geld van Lucovitaal terug op de rekeningZeeuwsmeisje schreef: ↑ma 25 jul 2022, 09:24 Vanochtend Meatless Farm uitbetaald gekregen (op 22 juni ingediend). Dat is dus bijna 5 weken later. Ik ben benieuwd of de uitbetaling van de andere producten ook zo lang op zich zal laten wachten.
Gek genoeg staat Meatless Farm nog wel in mijn portefeuille. Eerder was het zo dat het product eerst uit mijn portefeuille verdween en daarna pas werd uitbetaald.![]()
De bruistabletten en de kauwtabletten.liamito schreef: ↑di 26 jul 2022, 16:25Welke precies?Batjaa schreef: ↑ma 25 jul 2022, 12:59Ik heb het geld van Lucovitaal terug op de rekeningZeeuwsmeisje schreef: ↑ma 25 jul 2022, 09:24 Vanochtend Meatless Farm uitbetaald gekregen (op 22 juni ingediend). Dat is dus bijna 5 weken later. Ik ben benieuwd of de uitbetaling van de andere producten ook zo lang op zich zal laten wachten.
Gek genoeg staat Meatless Farm nog wel in mijn portefeuille. Eerder was het zo dat het product eerst uit mijn portefeuille verdween en daarna pas werd uitbetaald.![]()
-
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 38 times
Thankx en dat is dan erg rap door Treetz.

De app is hoe dan ook onnavolgbaar. Vanmiddag eerst coupon luiers weg, daarna alles behalve 3 en nu is weer groot deel (excl de luiers terug).

Ja ik was eigenlijk ook heel erg verbaasd hoor, dat het er al bij stond. Bij mij was precies hetzelfde. Zo ineens waren de luiers weg. En daarna bijna alles op 2 dingen na. Dacht nog, dat ruimt lekker opFamke schreef: ↑di 26 jul 2022, 20:04Thankx en dat is dan erg rap door Treetz.Maar goed, hopelijk volgt de rest dan over niet al te lange tijd. Hier staat het nog wel in de portemonnee.
De app is hoe dan ook onnavolgbaar. Vanmiddag eerst coupon luiers weg, daarna alles behalve 3 en nu is weer groot deel (excl de luiers terug).(dacht zo dat iets had gemist
)