Famke schreef: ↑wo 10 aug 2022, 11:29
Lekker dan. Kregen van KV zelf dus te horen dat hij niet meer leverbaar is en werd ook dus vaag gedaan of hij wel bestond.
Misschien is het een vernieuwde versie of zo? KV betaalt om die producten onder de aandacht te brengen of zelfs 'product van het jaar' te laten worden, dat doe je niet met oude voorraden.
Vriendin heeft contact gehad hierover met KV en die zegt dat het uit het assortiment is (als het al bestaat want dat werd dus ook niet gezegd?) dus daarom niet meer in winkels te vinden en op website. Puur geluk dus als je hem nog tegen komt?
Heeft iemand misschien een e-mail adres van Treetz??
De douchefoam is dus ook uit het assortiment. Gebeld met de klantenservice en gevraagd waar deze nog is maar zij kon geen winkel vinden.
Dus ik wil graag een mail sturen maar kan niets vinden
R.W. schreef: ↑do 11 aug 2022, 09:39
De douchefoam is dus ook uit het assortiment. Gebeld met de klantenservice en gevraagd waar deze nog is maar zij kon geen winkel vinden.
Hier stonden verschillende soorten. Almelo
Moest even zoeken .
Misschien heb je er overheen gekeken.
R.W. schreef: ↑do 11 aug 2022, 09:39
Hier stonden verschillende soorten. Almelo
Moest even zoeken .
Misschien heb je er overheen gekeken.
Nee helaas. Er stonden wel andere soorten. Heb het nog gevraagd maar ze zei dat hij uit het assortiment is.