Madelon schreef: ↑vr 19 aug 2022, 12:50
Kruidnoten hier niet bij Jumbo (te vroeg) andere AH niet, Wibra, Trekpleister, Xenos alle niet. Niet bij Primera (gelukkig nog niet zei ze🫣). Ben benieuwd wie ze wel vind.
Dat is wel een hele lijst Is LU contacteren niet makkelijker?
Er is contact met Lu maar die vragen het intern na. Wanneer er duidelijkheid is is niet duidelijk.
Madelon schreef: ↑vr 19 aug 2022, 13:17
Etos luierbroekjes nu.
Was al aangegeven. Maar blijkbaar of veel mensen die mee kunnen doen of veel mogelijkheden tot deelname want staat ruim kwartier open, al is natuurlijk deze luier niet voor iedereen.
Madelon schreef: ↑vr 19 aug 2022, 12:50
Kruidnoten hier niet bij Jumbo (te vroeg) andere AH niet, Wibra, Trekpleister, Xenos alle niet. Niet bij Primera (gelukkig nog niet zei ze🫣). Ben benieuwd wie ze wel vind.
Dat is wel een hele lijst Is LU contacteren niet makkelijker?
Er is contact met Lu maar die vragen het intern na. Wanneer er duidelijkheid is is niet duidelijk.
Jij denkt ook aan alles. Ongeacht het antwoord is een marge van 48 uur waarschijnlijk toch te weinig.
liamito schreef: ↑vr 19 aug 2022, 13:26
Jij denkt ook aan alles. Ongeacht het antwoord is een marge van 48 uur waarschijnlijk toch te weinig.
Thankx, maar ik probeer zo praktisch mogelijk na te denken. Online kwam ik niet ver, enkel ad.nl dus dat week 36 de kruidnoten/pepernoten de winkel in rollen. Ik denk dat wij nog even geduld moeten hebben.
Laatst gewijzigd door Famke op vr 19 aug 2022, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.