greetje11 schreef: ↑zo 21 aug 2022, 21:19En waar staat dat hoekje in de app? GevondenmargreetK schreef: ↑zo 21 aug 2022, 14:23 ik weet niet of het hier echt thuis hoort,of al gemeld is, maar iemand al in het betahoekje van de app van AH gekeken, daar maak je kans op gratis artikelen...als ik het goed begrepen heb 4 weken lang en morgen gaat de nieuwe week in
de voorwaarden https://www.ah.nl/labs/memory/actievoorwaarden
kans gratis artikel ah
-
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 24 times
Re: kans gratis artikel ah
-
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 16 times
Het aantal kansen staat gelijk aan het aantal prijsfavorieten dat je hebt gekocht. Spin en win is de slogan.
Echter eerst kopen en dan een beetje mazzel hebben.
Echter eerst kopen en dan een beetje mazzel hebben.
Ik kan het bétahoekje in de app niet vinden, kan iemand zeggen waar het precies is of een screenshot maken en hier plaatsen, alvast bedankt.
Als je op het poppetje klikt, rechts bovenin de app en dan naar beneden scrollt, staat daar onder 'hulp en contact 'Betahoekje'. Daar moet je op klikken en kom je bij de spelletjes uit. Wanneer je daar aan hebt meegedaan, kun je zo'n gratis product ontvangen.
Groet,
Marieke
Marieke
Net bij ah opgehaald.
Maar die wisten ook van niets
Kreeg hem uiteindelijk wel mee
Maar ik vind het zo vervelend om te moeten bedelen.
Ze moeten dat beter communiceren
Maar die wisten ook van niets

Kreeg hem uiteindelijk wel mee
Maar ik vind het zo vervelend om te moeten bedelen.
Ze moeten dat beter communiceren
Nieuwe week,dus probeer opnieuw mee te doen maar lukt niet. Er komt meteen op het scherm dat ik al een prijs heb gewonnen (het zeep pompje die ik gisteren al gehaald heb) en dat ik volgende week terug moet komen voor nieuwe prijzen...
-
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 16 times
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
kon eerst meedoen, weer het zeeppompje, zonder dat ik daar iets voor moest doen, zoals hier al eerder vermeld door iemand nu zie ik de hele actie niet meer,
heb net wel een eigen merk= prijsfavoriet product gekocht,
staat onderin bij service wel dat het om testen gaat, waarschijnlijk is dat het probleem app maar goed in de gaten houden denk ik