Voordeel.com gratis vega(n) burger uitdaging
Re: Voordeel.com gratis vega(n) burger uitdaging
Als zelfs het huismerk te duur is, blijft er weinig over als ik zo de andere reacties lees.Anircha schreef: ↑do 15 sep 2022, 06:57Deze heb ik ook gehaald, blijkt er in de verpakking ineens maar 160 gram te zitten ipv 200 gram, dus 10 euro per kilo.lyrico schreef: ↑wo 14 sep 2022, 20:27 Erg blij nu met mobiel#. Vorig keer was ik te laat en ik zag op de laatste dag dat meer dan 100 codes niet verzilverd waren.
Ik denk dat ik de volgende ga halen:
https://www.dirk.nl/boodschappen/vlees- ... tuks/63344
Ja, je moet een mobiel# geven. Ze sturen de code via sms.
Ik denk dat ze de prijs te laag hebben ingesteld.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Handig, bedankt! Als je toevallig geluk hebt met een datumsticker zou dat dus ook mogen?isaswinkie schreef: ↑do 15 sep 2022, 17:43 ik heb een mail gestuurd naar voordeel.com met de volgende vraag :
vanaf maandag 19 september is bij aldi de vegetarische kipburger in de reclame van eigen merk. die is dan 6,81 de kilo terwijl die normaal iets van 11 euro is. zou dat ook mogen?
het antywoord daarop was:
Bedankt voor je bericht.
De uiterlijke aankoopdatum is 19 seeptember, dus als je het product a.s. maandag koopt kun je inderdaad mee doen. Let wel dat je de registrtatie ook op deze dag voltooid.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Mirjam
Eigenlijk wel raar, ingewikkelde berekeningen voor de A-merken, maar als je die gewoon in de aanbieding koopt kom je bij bepaalde productsoorten ook vaak op het prijsniveau van de huismerken uit.
Ik heb hem gewoon bij Jumbo gekocht en inmiddels ingediend. Nog niet eerder met Voordeel.com meegedaan, ben benieuwd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Nu 2 dagen later nog steeds geen code ontvangen en ik had uiteraard wel m’n eigen 06 ingevuld hiervoor.Marry schreef: ↑wo 14 sep 2022, 16:12Je krijgt de code die nodig is per sms verstuurd! Dus vul wel een juist nummer in.
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
heb je dat geprobeerd????, ik wel even voor de lol (kan de code weer weggeven), hier werkt het niet met en vast nummer.isaswinkie schreef: ↑wo 14 sep 2022, 20:56je kan je vaste nummer invullen, dan krijg je een telefoontje met een gesproken sms
Niet erg verstandig om zomaar je telefoonnummer door te geven.
Voorkom een hoop ellende.
Voorkom een hoop ellende.
Ik heb een code voor iemand te geef, of werkt het niet wanneer je e-mail adres afwijkend is?