Tikkie per 12 sep Yakult, Pepsi, Rockstar en Sportlife (deel gratis)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
greetje11
Has thanked: 90 times
Been thanked: 22 times

Re: Tikkie per 12 sep Yakult, Pepsi, Rockstar en Sportlife (deel gratis)

Bericht door greetje11 »

Raven schreef: wo 05 okt 2022, 17:10
greetje11 schreef: wo 05 okt 2022, 14:32
Raven schreef: wo 05 okt 2022, 13:31

Is dat niet alleen online? In de winkel, bij de kassa, gaf die de normale prijs.
Misschien had je de verkeerde verpakking?. Kassabon direct gepakt bij tikkie. Gekocht in de winkel.
Als je bij de kassa normale prijs moest betalen, moet je teruggaan. Krijg je je geld terug
Ik mocht een verpakking meenemen voor de actieprijs, maar eigenlijk geldt die niet in dat filiaal is mij verteld. Wel vreemd, hoor.
Even berichten aan de klantenservice.
Landelijk in de folder, wat een gezeur daar.
Jacky's
Has thanked: 24 times
Been thanked: 14 times

Bericht door Jacky's »

greetje11 schreef: wo 05 okt 2022, 17:14
greetje11 schreef: wo 05 okt 2022, 14:32

Misschien had je de verkeerde verpakking?. Kassabon direct gepakt bij tikkie. Gekocht in de winkel.
Als je bij de kassa normale prijs moest betalen, moet je teruggaan. Krijg je je geld terug
Ik mocht een verpakking meenemen voor de actieprijs, maar eigenlijk geldt die niet in dat filiaal is mij verteld. Wel vreemd, hoor.
Het staat landelijk fout in de folder. De aanbiedingsbordjes mogen niet meer aan de schappen hangen. Er is bij de Jumbo hierover een interne mail uitgegaan. Vandaag bij de Jumbo geweest en met bordje en handscanner en smartphone naar de kassa gegaan. Mocht het meenemen voor 3 Euro. Dat is de echte Jumbo stijl. Gisteren bij andere Jumbo geweest, daar gaf men niet thuis.

Oh ja Tikkie: herken het product niet, tig keer.... Per ongeluk de bovenste helft van de bon verzonden. BON IS GELDIG. ehhh... OK :lol:
greetje11
Has thanked: 90 times
Been thanked: 22 times

Bericht door greetje11 »

Jacky's schreef: do 06 okt 2022, 11:27
greetje11 schreef: wo 05 okt 2022, 17:14

Het staat landelijk fout in de folder. De aanbiedingsbordjes mogen niet meer aan de schappen hangen. Er is bij de Jumbo hierover een interne mail uitgegaan. Vandaag bij de Jumbo geweest en met bordje en handscanner en smartphone naar de kassa gegaan. Mocht het meenemen voor 3 Euro. Dat is de echte Jumbo stijl. Gisteren bij andere Jumbo geweest, daar gaf men niet thuis.

Oh ja Tikkie: herken het product niet, tig keer.... Per ongeluk de bovenste helft van de bon verzonden. BON IS GELDIG. ehhh... OK :lol:
:lol:
monique33
Has thanked: 22 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

greetje11 schreef: wo 05 okt 2022, 10:53 Mentos sportlife vanaf vandaag 3 euro bij jumbo. Dus gratis🙂

En tikkie pakte de bon, wat een wonder

Is denk ik alleen op de Mentos toch?
Niet op de Sportlife? Denk dat het daarom bij Raven mis gaat?
agnes1971
Been thanked: 1 time

Bericht door agnes1971 »

Nou hier ook gezeur bij de Jumbo, maar je kunt wel een mail uitdoen pas dan ook de prijs op de website aan...

Ik mocht het kopen voor 3 euro, ben maar niet over de 7 zekerheden begonnen 🤣
Batjaa

Bericht door Batjaa »

Nou hier ging het wel zo makkelijk. Ik riep er iemand bij, laat het in de app zien dat de prijs niet klopt en hoppa het bedrag werd zo veranderd :D
En ook bij Tikkie werd zoals altijd de bon in één keer geaccepteerd :D
Raven
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door Raven »

Famke schreef: di 04 okt 2022, 19:39 Ik heb via WA contact gehad met Tikkie en die zeggen het te hebben ontvangen maar konden niet aangeven wanneer het werd uitbetaald.
Famke, heb je het geld al terug?
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

Raven schreef: do 20 okt 2022, 14:25
Famke schreef: di 04 okt 2022, 19:39 Ik heb via WA contact gehad met Tikkie en die zeggen het te hebben ontvangen maar konden niet aangeven wanneer het werd uitbetaald.
Nee. Hij was zo genaamd goedgekeurd en later kreeg ik te horen toch niet dat de kassabon er niet opstond (was kassabon & product) dus opnieuw indient en moet weer 3 weken afwachten.
Annett

Bericht door Annett »

Ik heb de Sportlife van Dirk via de website ook nog niet terug, zouden ze wachten totdat de actie is afgelopen en dan alles in één keer?
Jacky's
Has thanked: 24 times
Been thanked: 14 times

Bericht door Jacky's »

Annett schreef: do 20 okt 2022, 16:23
Ik heb de Sportlife van Dirk via de website ook nog niet terug, zouden ze wachten totdat de actie is afgelopen en dan alles in één keer?
ook hier geen geld ontvangen, bij navraag (2 weken geleden) gaven ze aan dat ze geen afgekeurde bon met mijn gegevens konden vinden en dat ik het maar opnieuw moest indienen. En ook nog gedaan ook nog. T.w. 2 weken geleden.
Plaats reactie