Treetz: acties 2022
-
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 24 times
Re: Treetz: acties 2022
Ik heb contact formulier ingevuld.
Krijg constant foutmelding in de app.
Dezelfde als 7 weken geleden.
https://www.treetz.eu/en/contact/
Krijg constant foutmelding in de app.
Dezelfde als 7 weken geleden.
https://www.treetz.eu/en/contact/
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
Je kunt de coupon niet meer nogmaals reserveren.
Er is eens eerder geweest dat er problemen waren met streepjescode en indienen. Iemand ervaren wat Treetz deed als de streepjescode of app niet werkte, de coupon verliep en je hei product al gekocht had?
Als Treetz het goed op lost, kun je hem misschien wel halen?
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
Dat kan wel hoor.
Je kunt een coupon in totaal 2x reserveren. Soms krijg je bij een 2e reserveringspoging de melding dat reserveren niet meer mogelijk is. Dan is iemand jou helaas nèt voor geweest. In dat geval zul je moeten wachten tot de coupon opnieuw vrijkomt en je een nieuwe poging kunt wagen.
-
Kon voorheen inderdaad, maar sinds deze week zijn wat dingen aangepast en lukte 2e keer reserveren niet meer. Niet gemachtigd staat er dan.Zeeuwsmeisje schreef: ↑za 15 okt 2022, 08:52Dat kan wel hoor.
Je kunt een coupon in totaal 2x reserveren. Soms krijg je bij een 2e reserveringspoging de melding dat reserveren niet meer mogelijk is. Dan is iemand jou helaas nèt voor geweest. In dat geval zul je moeten wachten tot de coupon opnieuw vrijkomt en je een nieuwe poging kunt wagen.
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
Ik heb het zojuist even geprobeerd met de Etos stick, die stond gisteren ineens open! Ik twijfel nog over de kleuren, dus het zou niet heel erg zijn als ik ‘m niet kan ‘verlengen’.
Ik heb de coupon opnieuw kunnen reserveren.
Ik heb een iPhone, zou het daaraan kunnen liggen? Ik las gisteren dat er problemen waren bij Android gebruikers. Ik heb daar helemaal niets van gemerkt. Heb ook niets van aanpassingen gemerkt.
-
Dat zou ook nog kunnen inderdaad!Zeeuwsmeisje schreef: ↑za 15 okt 2022, 09:34Ik heb het zojuist even geprobeerd met de Etos stick, die stond gisteren ineens open! Ik twijfel nog over de kleuren, dus het zou niet heel erg zijn als ik ‘m niet kan ‘verlengen’.
Ik heb de coupon opnieuw kunnen reserveren.
Ik heb een iPhone, zou het daaraan kunnen liggen? Ik las gisteren dat er problemen waren bij Android gebruikers. Ik heb daar helemaal niets van gemerkt. Heb ook niets van aanpassingen gemerkt.
Thanks voor het checken