Treetz: acties 2022
Re: Treetz: acties 2022
Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 27 times
Bij Android is er nu de foutmelding die je geeft. Blijkbaar heeft apple versie nergens last van. Ik vind het ook behoorlijk zuur daar ik gek ben op kaas en zeker die ook nog eens in de aanbieding blijkbaar is.Klikkie schreef: ↑zo 16 okt 2022, 13:01 Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Dat snap ik. Vervelend dat het nu weekend is, dan werken ze volgens mij niet. Hopelijk is het snel opgelost.Famke schreef: ↑zo 16 okt 2022, 13:39Bij Android is er nu de foutmelding die je geeft. Blijkbaar heeft apple versie nergens last van. Ik vind het ook behoorlijk zuur daar ik gek ben op kaas en zeker die ook nog eens in de aanbieding blijkbaar is.Klikkie schreef: ↑zo 16 okt 2022, 13:01 Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
Overigens heb ik als iPhone bezitter ook eens last gehad van die foutmelding (erreur inattendue), maar toen had volgens mij iedereen er last van (iPhone en Android). Dat is wel alweer een tijdje terug.
-
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 15 times
7 weken geleden dezelfde foutmelding en inderdaad weekend, ze reageren nergens op.Zeeuwsmeisje schreef: ↑zo 16 okt 2022, 16:33Dat snap ik. Vervelend dat het nu weekend is, dan werken ze volgens mij niet. Hopelijk is het snel opgelost.Famke schreef: ↑zo 16 okt 2022, 13:39Bij Android is er nu de foutmelding die je geeft. Blijkbaar heeft apple versie nergens last van. Ik vind het ook behoorlijk zuur daar ik gek ben op kaas en zeker die ook nog eens in de aanbieding blijkbaar is.Klikkie schreef: ↑zo 16 okt 2022, 13:01 Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
Overigens heb ik als iPhone bezitter ook eens last gehad van die foutmelding (erreur inattendue), maar toen had volgens mij iedereen er last van (iPhone en Android). Dat is wel alweer een tijdje terug.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Hier net zo!Klikkie schreef: ↑zo 16 okt 2022, 13:01 Helaas ik kan al tijden niet meedoen. Met geen enkele actie! De homepage van Treetz in de app zie ik niet. Er staat alleen erreur inattendue. Van alles geprobeerd van de app van mijn mobiel en er weer opzetten, van Treetz contacten, op Facebook reageren. Als dit zo moet, hoeft het van mij niet meer!
Iemand al iets van Treetz gehoord naar aanleiding van de site die nog steeds erreur geeft . Ik nog geen reactie op het contactformulier.
Helemaal niks! Al paar keer een bericht gestuurd maar nul, nada, noppes.....
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
-
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 15 times
Erg he, ik denk dat het studenten zijn die dat beheren en nu herfstvakantie houden, of ze zijn weer gehackt!
Via instagram en mail en Facebook en zelfs in de appstore bericht achter gelaten.
Niets, nada.