Mij is alleen nu niet duidelijk of later de kaas nu wel of niet gereserveerd kon worden? Of dat de foutmelding bleef? In de winkel stond hij dus op niet meer beschikbaar terwijl hij ervoor open stond, weer sloot en erna weer lang open bleef staan.
Batjaa schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:21
Nou die mail is mijn redding geweest want ik had de eerste keer gereageerd dat ik idd de app weer kon openen en dat dat goed was. Maar ik had direct vermeld dat ik de kaas niet kon reserveren. Hebben zij voor mij geregeld Helemaal happy
Top voor jou en echt blij. Ik heb ook gelijk gereageerd, maar zij zijn en blijven weer stil en actie stond niet meer open toen ik in winkel was.
Aangezien ik toen toch met één van hun aan het mailen was heb ik direct aangegeven dat de app nog niet goed werkt. Kreeg ik uiteindelijk de reactie, dat dat klopt want alles was gereserveerd. Eh nee, dat bedoelde ik dus niet
Precies dat, bij de Etos oogschaduw. Ze antwoordden hetzelfde, de actie is afgelopen. Ze begrepen mij ook niet, het lag echt aan hun app.
Mij is alleen nu niet duidelijk of later de kaas nu wel of niet gereserveerd kon worden? Of dat de foutmelding bleef? In de winkel stond hij dus op niet meer beschikbaar terwijl hij ervoor open stond, weer sloot en erna weer lang open bleef staan.
Mijn Android gaf tijdje geleden al aan dat Treetz app beter verwijderd kon worden gezien aantal crashes/foutmeldingen van de app. Misschien moet ik eens daar naar gaan luisteren.
Mijn Android gaf tijdje geleden al aan dat Treetz app beter verwijderd kon worden gezien aantal crashes/foutmeldingen van de app. Misschien moet ik eens daar naar gaan luisteren.