niet goed geld terug bij Paradontax
Re: niet goed geld terug bij Paradontax
Net een mailtje van scoupy gehad.
Met excuus,en ik heb een goedkeuring!
Eindelijk,volhouden werpt zijn vruchten af
Met excuus,en ik heb een goedkeuring!
Eindelijk,volhouden werpt zijn vruchten af
hier ook excuses en nu goed gekeurd
en binnen 2 werkdagen moet het geld op de rekening staan (van mijn zoon)
en binnen 2 werkdagen moet het geld op de rekening staan (van mijn zoon)
"Bedankt voor je mail.
Wat vervelend dat jouw cashback-aanvraag is afgekeurd. We helpen je graag verder.
We hebben de aanvraag opnieuw bekeken en er lijkt helaas iets fout te zijn gegaan. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de aanvraag alsnog goedgekeurd zodat je binnen 2 werkdagen de cashback op je rekening ontvangt. Dit kun je ook terugvinden in ‘account’. In het weekend en op feestdagen is er geen betalingsverkeer mogelijk, waardoor de betaling langer kan duren dan je van ons gewend bent.
We hopen dat je zo voldoende bent geïnformeerd.
Met vriendelijke groet"
Wat vervelend dat jouw cashback-aanvraag is afgekeurd. We helpen je graag verder.
We hebben de aanvraag opnieuw bekeken en er lijkt helaas iets fout te zijn gegaan. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de aanvraag alsnog goedgekeurd zodat je binnen 2 werkdagen de cashback op je rekening ontvangt. Dit kun je ook terugvinden in ‘account’. In het weekend en op feestdagen is er geen betalingsverkeer mogelijk, waardoor de betaling langer kan duren dan je van ons gewend bent.
We hopen dat je zo voldoende bent geïnformeerd.
Met vriendelijke groet"
weer afgewezen!! volgens de medewerkster gaat de periode van AH pas in in november!! Maar weer een mail gestuurd met een print-screen van de voorwaarden waarin toch echt 7 - 13 oktober staat bij AH (mijn bon is van 8 oktober). Zo blijf je wel lekker bezig!!! ben benieuwd naar het antwoord.
Ik ga de mijne van AH morgen indienen (gekocht op 13 oktober)... Ik ben benieuwd...whizzy62 schreef: ↑wo 26 okt 2022, 16:21 weer afgewezen!! volgens de medewerkster gaat de periode van AH pas in in november!! Maar weer een mail gestuurd met een print-screen van de voorwaarden waarin toch echt 7 - 13 oktober staat bij AH (mijn bon is van 8 oktober). Zo blijf je wel lekker bezig!!! ben benieuwd naar het antwoord.
Is niet meer geldig denk ik he?
Als ik nu nig koop en indien
Edit( oeps dacht dat we al ib december zaten
Als ik nu nig koop en indien
Edit( oeps dacht dat we al ib december zaten