Dat heeft wel met elkaar te maken ja, maar de max was toch 5? Misschien dat het tegenwoordig verlaagd is naar 4?
Treetz: acties 2022
-
- Been thanked: 1 time
Re: Treetz: acties 2022
Ik had er 1 die nog een enquete moest invullen en ik had er drie gereserveerd
Toen ik de Antipasti wilde reserveren ging dit niet, en kreeg ik de melding dat ik de maximale aantal reserveringen had bereikt. Ik heb toen 1 reservering verwijderd en kon daarna de Antipasti wel weer reserveren
Toen ik de Antipasti wilde reserveren ging dit niet, en kreeg ik de melding dat ik de maximale aantal reserveringen had bereikt. Ik heb toen 1 reservering verwijderd en kon daarna de Antipasti wel weer reserveren
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Let op
Ik had nu zelfs een gereserveerde die ik niet in kon dienen omdat ik de max bereikt had per week.
Dus voordat je het koopt even kijken of je echt deel mag nemen.
Ik had nu zelfs een gereserveerde die ik niet in kon dienen omdat ik de max bereikt had per week.
Dus voordat je het koopt even kijken of je echt deel mag nemen.
-
Wel ook weer een reden om een streepjescode hier te plaatsen. Dan kunnen mensen zien of ze mee mogen doen voordat ze er speciaal voor naar die supermarkt gaan.
-
- Has thanked: 22 times
Huh wauw, dat is onhandig zeg
Dus je had hem wel gereserveerd? Op welk moment kon je niet verder dan, bij het scannen van de streepjescode, lukte die stap niet? Of pas bij de kassabon invoeren?
- B2B
- Been thanked: 6 times
Bij het scannen van de code.
Mijn man had de bessen en het vlees gereserveerd
Ik de antipasta. Ik naar de plus vlees en pasta halen. Wil het vlees scannen. Maar dat kon niet. Met de melding max per week bereikt. Bessen verwijderd. Toen kon ik verder met het vlees scannen.
Ik de antipasta. Ik naar de plus vlees en pasta halen. Wil het vlees scannen. Maar dat kon niet. Met de melding max per week bereikt. Bessen verwijderd. Toen kon ik verder met het vlees scannen.
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
Dat is ook stom zeg. Dus zelfs als je een product gereserveerd hebt, kan het nog zo zijn dat je ‘m niet kunt scannenB2B schreef: ↑vr 09 dec 2022, 04:23 Bij het scannen van de code.

Ik hoop dan maar dat dat mij niet gaat overkomen, want ik heb deze week al een aantal cashbacks ingediend. Ik kan helaas morgenmiddag pas langs de Plus voor de antipasti, ongeveer een uur voor de reservering verloopt. Verlengen is me al een paar keer niet gelukt, dus dat wordt nog spannend.