100% retour van St. Moret (Let op, nog maar 1x)
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: 100% retour van St. Moret (2x)
Nou, voor de 2e keer ingediend met dezelfde gegevens. En goedgekeurd, over enkele dagen op de rekening.
Wat een gedoe.
voor degene die enigszins sceptisch waren over de aanvraag (wel niet op 1 bon/ in 1 keer 2 producten aanvragen, jullie hadden gelijk, gelukkig is het
goed gekomen. 9-12 ingestuurd, vandaag goedkeuring over het 2e vlootje.
Wat een gedoe.
voor degene die enigszins sceptisch waren over de aanvraag (wel niet op 1 bon/ in 1 keer 2 producten aanvragen, jullie hadden gelijk, gelukkig is het
Deze mail had ik idd ook, had niet anders verwacht dat het goed zou komen.Jacky's schreef: ↑wo 14 dec 2022, 20:00 Nou, voor de 2e keer ingediend met dezelfde gegevens. En goedgekeurd, over enkele dagen op de rekening.
Wat een gedoe.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Dat was misschien toch een beetje voorbarig als je de website nu bekijkt.Batjaa schreef: ↑wo 14 dec 2022, 20:04Deze mail had ik idd ook, had niet anders verwacht dat het goed zou komen.Jacky's schreef: ↑wo 14 dec 2022, 20:00 Nou, voor de 2e keer ingediend met dezelfde gegevens. En goedgekeurd, over enkele dagen op de rekening.
Wat een gedoe.
Vaag om die tweevoudige deelname zo drastisch aan te passen, komt weinig doordacht over.Vul uiterlijk 14 februari 2023, onderstaande gegevens in, upload uw kasticket en EAN-code en krijg het betaalde bedrag van 1 vlootje volledig terug.*
* U kunt aan deze promotie slechts éénmaal deelnemen per adres, IBAN en e-mailadres.
dan hoop ik dat wij de 2e inzending nog vergoed krijgen,
mijn kinderen (die elders wonen) en ik hebben maandag 12 december de 2e inzending gedaan,
met dezelfde kassabon waar 2 kuipjes op staan
nog geen goedkeuring gehad...
mijn kinderen (die elders wonen) en ik hebben maandag 12 december de 2e inzending gedaan,
met dezelfde kassabon waar 2 kuipjes op staan
nog geen goedkeuring gehad...
Ik heb vrijwel direct de 2e aanvraag gedaan nadat ik de 1e uitbetaling gekregen had. Gisteren de 2e ook uitbetaald gekregen. Klein weekje ging daarover wb tijd....
gelukkig, hier ook.
op 12-12 de 2e inzending ingediend met dezelfde kassabon waar 2 kuipjes op staan
en zojuist de goedkeuring ontvangen van die 2e inzending.
geld van de 1e inzending had ik gisteren op mijn bankrekening staan.
op 12-12 de 2e inzending ingediend met dezelfde kassabon waar 2 kuipjes op staan
en zojuist de goedkeuring ontvangen van die 2e inzending.
geld van de 1e inzending had ik gisteren op mijn bankrekening staan.
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Gelukkig op beide rekeningen het 2e vlootje binnen.liamito schreef: ↑vr 16 dec 2022, 00:49Dat was misschien toch een beetje voorbarig als je de website nu bekijkt.Batjaa schreef: ↑wo 14 dec 2022, 20:04Deze mail had ik idd ook, had niet anders verwacht dat het goed zou komen.Jacky's schreef: ↑wo 14 dec 2022, 20:00 Nou, voor de 2e keer ingediend met dezelfde gegevens. En goedgekeurd, over enkele dagen op de rekening.
Wat een gedoe.
Vaag om die tweevoudige deelname zo drastisch aan te passen, komt weinig doordacht over.Vul uiterlijk 14 februari 2023, onderstaande gegevens in, upload uw kasticket en EAN-code en krijg het betaalde bedrag van 1 vlootje volledig terug.*
* U kunt aan deze promotie slechts éénmaal deelnemen per adres, IBAN en e-mailadres.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Mooi dat ze de aanvragen van voor de wijziging wel door laten gaan, zou ook erg klantonvriendelijk zijn om dat niet te doen.
Misschien de titel hier nog aanpassen?
Misschien de titel hier nog aanpassen?