Voordeel.com Fruit cashback
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Voordeel.com Fruit cashback
ik heb bij gewicht gezet: 2000 gewogen bij kassa geschreven en ik heb op de plek waar de foto moet komen van het gewicht nóg een keer de kassabon geplaatst. en zo goedgekeurd.
-
ik heb bij gewicht geschreven: 1000 gewogen bij kassa en ik heb op de plek waar de foto moet komen van het gewicht nóg een keer de kassabon geplaatst. en zo goedgekeurd.egni schreef: ↑do 26 jan 2023, 08:33 Mag ik vragen hoe jullie het formulier hebben ingevuld?
Ik weet niet wat ik moet doen bij het uploaden van het veld: Upload foto weegsticker of verpakkingsgewicht
Ik heb namelijk los fruit gekocht. Daarvan staat alleen het gewicht op de kassabon. Aan stickers om zelf te wegen doen de winkels niet meer.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
-
Invullen dat op jouw kassabon staat danisaswinkie schreef: ↑do 26 jan 2023, 09:21ik heb bij gewicht geschreven: 1000 gewogen bij kassa en ik heb op de plek waar de foto moet komen van het gewicht nóg een keer de kassabon geplaatst. en zo goedgekeurd.egni schreef: ↑do 26 jan 2023, 08:33 Mag ik vragen hoe jullie het formulier hebben ingevuld?
Ik weet niet wat ik moet doen bij het uploaden van het veld: Upload foto weegsticker of verpakkingsgewicht
Ik heb namelijk los fruit gekocht. Daarvan staat alleen het gewicht op de kassabon. Aan stickers om zelf te wegen doen de winkels niet meer.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
ik heb 0,90 terug gekregen.
dat is ook het bedrag van de kiloprijs die ik betaald had voor appels van Jumbo in de aanbieding,
1+1 gratis = 2,69 voor 2 x 1,5 kg kg appels
0,90 terug
en dus uiteindelijk betaald voor 3 kg: 1,79
is goedkoop.
dat is ook het bedrag van de kiloprijs die ik betaald had voor appels van Jumbo in de aanbieding,
1+1 gratis = 2,69 voor 2 x 1,5 kg kg appels
0,90 terug
en dus uiteindelijk betaald voor 3 kg: 1,79
is goedkoop.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Lia,
eerder (10-01 12.32 uur) schreef je ergens dat je bananen had gekocht bij Jumbo voor 1,89 per kilo.
vergis je je niet in het bedrag hierboven?
of was de kiloprijs van bananen 1,89
en krijg je die dan terug bij voordeel.com
terwijl je minder dan een kilo hebt gekocht en daarvoor 1,38 hebt betaald?
eerder (10-01 12.32 uur) schreef je ergens dat je bananen had gekocht bij Jumbo voor 1,89 per kilo.
vergis je je niet in het bedrag hierboven?
of was de kiloprijs van bananen 1,89
en krijg je die dan terug bij voordeel.com
terwijl je minder dan een kilo hebt gekocht en daarvoor 1,38 hebt betaald?
Laatst gewijzigd door petra11 op do 26 jan 2023, 16:40, 3 keer totaal gewijzigd.