Gratis Kruidvat Collageen Poeder of Gratis Kruidvat Hyaluron Beautydrink Ampullen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Lois
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Gratis Kruidvat Collageen Poeder of Gratis Kruidvat Hyaluron Beautydrink Ampullen

Bericht door Lois »

woensdag 22 februari van 17:00 tot 20:00 uur heeft Kruidvat een Goedkoopavond.
Tegen inlevering van de bon uit de folder (blz 7 &15) kun je gratis een pot Kruidvat Collageen Poeder t.w.v. €12,99 of een gratis verpakking Kruidvat Hyaluron Beautydrink Ampullen t.w.v. €13,99 krijgen.

Collageen poeder: https://folder.kruidvat.nl/kruidvat-fol ... 23/page/15
Hyaluron ampullen: https://www.kruidvat.nl/goedkoopavond
Groetjes, Lois
K'tje
Has thanked: 1 time

Re: Gratis Kruidvat Collageen Poeder of Gratis Kruidvat Hyaluron Beautydrink Ampullen

Bericht door K'tje »

Ik laat deze aan mij voorbijgaan, ik geloof van beide producten niet dat ik er mooier van wordt.
En jullie?
petra11
Been thanked: 15 times

Re: Gratis Kruidvat Collageen Poeder of Gratis Kruidvat Hyaluron Beautydrink Ampullen

Bericht door petra11 »

met deze spullen kan ik ook niks mee..
en hoef ik niet, maar misschien zijn er liefhebbers van?

Jammer dat ze niks anders hebben.
Raven

Bericht door Raven »

De Hyaluron ampullen staan niet in de folder, hoe wordt dat bij de kassa gedaan?
Of kijk ik niet goed?
K'tje

Bericht door K'tje »

Raven schreef: wo 22 feb 2023, 15:21 De Hyaluron ampullen staan niet in de folder, hoe wordt dat bij de kassa gedaan?
Of kijk ik niet goed?
Ik vermoed dat ze als ze je pas scannen, de korting eraf gaat.
Florence

Bericht door Florence »

K'tje schreef: wo 22 feb 2023, 07:53 Ik laat deze aan mij voorbijgaan, ik geloof van beide producten niet dat ik er mooier van wordt.
En jullie?
ik sla ook over, ik houd niet van dingen die je moet innemen om mooier te worden. je weet nooit wat voor bijwerkingen dat heeft op langere termijn.
Marieke

Bericht door Marieke »

Ik gebruik al een tijdje de Collageen maar je kan pas bestellen bij Kruidvat vanaf €15
En dan heb ik nu net niks nodig
Groet,

Marieke
lyrico

Bericht door lyrico »

De collageen poeder en de ampullen waren al binnen een kwartier uitverkocht.
De site was echt traag. Helaas een aantal producten waren al uitverkocht toen ik bij de betaling was.
De 2x20% en 1x30% korting is altijd handig op producten die nauwelijks/nooit korting hebben of om extra korting te krijgen op producten die je altijd gebruikt.
nana

Bericht door nana »

Als je je klantenkaart van het Kruitvat laat scannen in de winkel, met die uitgeknipte bon
kan je dat collageen produkt gewoon afhalen,
zonder eerst iets te moeten kopen, 1 gratis produkt per klantenkaart!
Plaats reactie