Ellis schreef: ↑do 02 mar 2023, 12:41
Hoe kan je weten of de 3000 al bereikt zijn? Wil het straks kopen.
heb geen zin als ik invoer, dat het al bereikt is.
Al eerder meegemaakt, met de duitse gta's. Niet leuk
Je krijgt het in ieder geval niet te zien als je een aanvraag doet. Ik heb het net gedaan. Er staat alleen aanvraag ontvangen.
Ik ben overigens wel heel benieuwd of het lekker is. Zonder deze actie zou ik het niet zo gauw gekocht hebben
Marleen schreef: ↑do 02 mar 2023, 15:19
Je krijgt het in ieder geval niet te zien als je een aanvraag doet. Ik heb het net gedaan. Er staat alleen aanvraag ontvangen.
Ik ben overigens wel heel benieuwd of het lekker is. Zonder deze actie zou ik het niet zo gauw gekocht hebben
Vond het voorheen in mijn beleving lekkerder en waren de reepjes dikker/voller. Maar mij hoor je niet klagen bij een gratis product.
Ik eet veel vega produkten, maar shoarma vind ik van echt vlees toch lekkerder. Maak er ook altijd zelfgemaakt knofsaus (op basis van kwark) bij. Maar gratis deze shoarma proberen is prima natuurlijk.
ik controleer eerst of de sctie nog open staat bij soortgelijke acties
Meteen nadat ik het gekocht heb , in de winkel meteen invoeren.
Bij Scoupy kun je nog geruime tijd nadat de actie is afgesloten , de bon uploaden, Alhoewel ik bij de chatcashback akties van Scoupy heb ondervonden dat dit oploaden , na 2 dagen al niet meer mogelijk was