off topic enquetes

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
indy777
Has thanked: 2 times

off topic enquetes

Bericht door indy777 »

Goedemorgen,

Heeft iemand ervaring met de enquete site "quick thoughts"? Volgens Geldgenius.nl is het een sjupergoede site, op trustpilot wordt het helemaal de grond in geboord. Dus daarom wou ik vragen of er hier iemand ervaring mee heeft?

Vast bedankt !
anja61
Been thanked: 1 time

Re: off topic enquetes

Bericht door anja61 »

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik lees, is de app zelf wel veilig.
Ik las de reacties op deze site https://enqueteplein.nl/review/quickthoughts-app/ en dat belooft niet veel goeds. Lijken me wel betrouwbare reviews aan de schrijfstijl van de reageerders te zien. Ik denk dat jouw twijfels gegrond zijn.

Anja
indy777
Has thanked: 2 times

Bericht door indy777 »

anja61 schreef: vr 28 apr 2023, 12:16 Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik lees, is de app zelf wel veilig.
Ik las de reacties op deze site https://enqueteplein.nl/review/quickthoughts-app/ en dat belooft niet veel goeds. Lijken me wel betrouwbare reviews aan de schrijfstijl van de reageerders te zien. Ik denk dat jouw twijfels gegrond zijn.

Anja
Ok dankje, ik las óók zoveel negatiefs idd
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Heb het een poosje gehad maar was weinig wat het opleverde. Heb mn account weer verwijderd
pctje

Bericht door pctje »

Gebruik het zelf al wat jaren. Op iPhone snelle manier om 10 euro app tegoed te bemachtigen. (50ct per vragenlijst). Was voorheen 1 euro per vragenlijst. Maar alsnog voor 20 vragenlijsten een app Store kaart van 10 euro
Plaats reactie