Hier ook niets gezien gehoord ontvangen.Famke schreef: ↑wo 05 jul 2023, 00:52 Er is contact geweest. Ivm de hoeveelheid aanvragen hebben ze niet iedereen een flesje kunnen opsturen. Ze zouden met iedereen persoonlijk contact hebben opgenomen, maar het staat anders op de website, link 1e post. Tot vreemd dat ik totaal niets van hun heb gezien en mensen na mij aanvroegen wel kregen?
Gratis Flesje Stratt+ Zonnebrand
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Gratis Flesje Stratt+ Zonnebrand
Kunnen ze wel makkelijk zeggen zo,Famke schreef: ↑wo 05 jul 2023, 01:58Zeg dat wel.
Bedankt voor je e-mail en voor het aanvragen van een gratis flesje Stratt+ zonnebrand. Door een overweldigend aantal aanvragen zijn we sneller door de voorraad heen dan verwacht. Hierdoor kunnen we helaas niet iedereen een flesje sturen.
We begrijpen dat dit teleurstellend nieuws is. Daarom hebben we geprobeerd om iedereen die geen flesje ontvangt persoonlijk te bereiken, maar dit is niet in alle gevallen gelukt.
Het officiële bericht kun je lezen op onze website > https://www.stratt.nl/zomeractie/
N.B. Na afloop van deze zomeractie (op vrijdag 23 juni 2023) zijn alle ingezonden gegevens automatisch gewist.
Met vriendelijke groet,
Het Stratt+ team
Niet gelukt om persoonlijk te bereiken? ? Vreemd. Mailen is simpel.
Ook een paar vriendinnen van mij die elders in het land wonen, hebben ook in het begin meteen aangevraagd.
Niemand heeft iets ontvangen.
Dus dit is wel heel raar. Gegevens van mensen zijn veel waard....Op zo'n manier kan niet.
Het gaat misschien maar om een klein flesje, maar vind het niet correct om iets te beloven wat ze niet waar maken.
Met cashbacks in Duitsland ook wel vaker meegemaakt. Je hoort helemaal niets van een GTA, ondanks een bevestiging,
Je vraagt hoelang je npg op het geld moet wachten, uiteindelijk krijg je de volgende dag een mail en dan wordt meteen het geld overgemaakt. Slim, als je niet mailt, hoeven zi niet uit te betalen. Dus altijd goed bijhouden. Ik hou in ecxell alles bij.
hier geen mail noch product ontvangen.
ook in het begin van de actie aangevraagd.
ook in het begin van de actie aangevraagd.
- miss piggy
Ik weet niet of jullie met "als eersten" of "begin van de actie" het tijdstip bedoelen waarop hier werd gemeld........., toen liep deze al ruim 4 dagen en kunnen er heeeel veel aanvragen zijn voorgegaan.
FB-pagina van Stratt+
Stratt+
14 juni om 12:13 ·
𝗚𝗲𝗻𝗶𝗲𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝘇𝗼𝗿𝗴𝗲𝗹𝗼𝘇𝗲 𝘇𝗼𝗺𝗲𝗿 𝗺𝗲𝘁 𝗦𝘁𝗿𝗮𝘁𝘁+ 𝘇𝗼𝗻𝗻𝗲𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱
Zomer = genieten van de zon. Maar smeer je wel lekker in! Wij helpen jou op weg met een handig flesje zonnebrand
𝗩𝗿𝗮𝗮𝗴 '𝗺 𝗵𝗶𝗲𝗿 𝗸𝗼𝘀𝘁𝗲𝗹𝗼𝗼𝘀 𝗮𝗮𝗻 https://rb.gy/uo589
+ maak automatisch kans op 2 gratis kaartjes voor een 𝗵𝗮𝘃𝗲𝗻𝘁𝗼𝘂𝗿 met… Meer weergeven
Tja, dan zijn we hier met z'n allen de mist in gegaan.... Helaasmiss piggy schreef: ↑do 06 jul 2023, 13:10Ik weet niet of jullie met "als eersten" of "begin van de actie" het tijdstip bedoelen waarop hier werd gemeld........., toen liep deze al ruim 4 dagen en kunnen er heeeel veel aanvragen zijn voorgegaan.
FB-pagina van Stratt+Stratt+
14 juni om 12:13 ·
𝗚𝗲𝗻𝗶𝗲𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝘇𝗼𝗿𝗴𝗲𝗹𝗼𝘇𝗲 𝘇𝗼𝗺𝗲𝗿 𝗺𝗲𝘁 𝗦𝘁𝗿𝗮𝘁𝘁+ 𝘇𝗼𝗻𝗻𝗲𝗯𝗿𝗮𝗻𝗱
Zomer = genieten van de zon. Maar smeer je wel lekker in! Wij helpen jou op weg met een handig flesje zonnebrand
𝗩𝗿𝗮𝗮𝗴 '𝗺 𝗵𝗶𝗲𝗿 𝗸𝗼𝘀𝘁𝗲𝗹𝗼𝗼𝘀 𝗮𝗮𝗻 https://rb.gy/uo589
+ maak automatisch kans op 2 gratis kaartjes voor een 𝗵𝗮𝘃𝗲𝗻𝘁𝗼𝘂𝗿 met… Meer weergeven