B2B schreef: ↑wo 05 jul 2023, 18:27
Bij mij doet AH het juist meestal niet.
Zo zie je maar
Tikkie is gewoon slecht.
Als ze nou de optie via de site iets netter zouden doen.
Geen communicatie na het indienen is toch gewoon belachelijk
Eens!!
contact opgenomen via whatsapp en mijn gal gespoten hoe slecht de communicatie is............is een privacy dingetje wij mogen contact opnemen zij niet....!! persoonlijk denk ik dat niet mogen, niet willen is, is toch van de zotte dat er niet verteld zou mogen hoe of het met je aanvraag staat. eigenlijk zou ik er mee moeten stoppen, maar als het werkt dan werkt het ook als een trein, bijna sneller je geld terug dan dat je het hebt uitgegeven
Ik heb er geen verstand van, maar dat lijkt me onzin. Van andere platforms krijg je toch ook een bevestiging en een goedkeuring
B2B schreef: ↑wo 05 jul 2023, 18:27
Bij mij doet AH het juist meestal niet.
Zo zie je maar
Tikkie is gewoon slecht.
Als ze nou de optie via de site iets netter zouden doen.
Geen communicatie na het indienen is toch gewoon belachelijk
Eens!!
contact opgenomen via whatsapp en mijn gal gespoten hoe slecht de communicatie is............is een privacy dingetje wij mogen contact opnemen zij niet....!! persoonlijk denk ik dat niet mogen, niet willen is, is toch van de zotte dat er niet verteld zou mogen hoe of het met je aanvraag staat. eigenlijk zou ik er mee moeten stoppen, maar als het werkt dan werkt het ook als een trein, bijna sneller je geld terug dan dat je het hebt uitgegeven
Klopt! Thuis mag je van Tikkie het cashbackformulier invullen (met je knetter rode kop, omdat je 30min aan een supermarkt balie hebt gestaan en alles hebben gedaan om jou te helpen), als het niet lukt. Hierbij word je TOTAAL niet van op de hoogte gehouden: geen een bevestiging, geen communicatie. SUPER frustrerend, vind Tikkie normaal...
Ik ben nog steeds van dat mensen gewoon van de AH per bonuskaart 1 product gratis mogen meenemen bv: dat is heerlijk makkelijk.
clc schreef: ↑vr 07 jul 2023, 10:36
Mijn AH bon scant niet gelukt en nu zie ik geen KitKat op Tikkie app meer!
In de voorwaarden stond:
‘De actie is geldig t/m 8 juli of stopt zodra het maximaal aantal cashbacks is bereikt (zolang er cashbacks beschikbaar zijn, is de actie beschikbaar in de app).’
Het maximaal aantal cashbacks zal inmiddels dus zijn bereikt.
Wat gek. Mijn zoon heeft vrijdagochtend nog een ah bon gescanned en 10.58 uur zijn geld terug ontvangen. Ik weet wel dat toen hij in de ochtend thuis keek dat in de app stond "eindigt vandaag", want ik was benieuwd hoe je bij tikkie kon zien dat het maximum bijna bereikt is. Je kunt de actie wel opslaan, maar in het verleden was volgens mij de actie ook gewoon soms eerder weg.
Het schap was hier de hele week steeds leeg.
clc schreef: ↑vr 07 jul 2023, 10:36
Mijn AH bon scant niet gelukt en nu zie ik geen KitKat op Tikkie app meer!
Een bon van voor 9 juli kun je gewoon via de website indienen
Dat is sowieso zinloos aangezien de actie van te voren al tot de 8e liep.
Zelf heb ik ook nog niets ontvangen via de website aangezien hij na 100x nog m’n bon niet pakte. Mag hopen dat het nog komt want echt goedkoop was zo’n zakje KitKat niet dus zou dat anders nooit kopen.
clc schreef: ↑vr 07 jul 2023, 10:36
Mijn AH bon scant niet gelukt en nu zie ik geen KitKat op Tikkie app meer!
Een bon van voor 9 juli kun je gewoon via de website indienen
Dat is sowieso zinloos aangezien de actie van te voren al tot de 8e liep.
Zelf heb ik ook nog niets ontvangen via de website aangezien hij na 100x nog m’n bon niet pakte. Mag hopen dat het nog komt want echt goedkoop was zo’n zakje KitKat niet dus zou dat anders nooit kopen.
Na 10 werkdagen even contact opnemen via whats app dan kunnen ze de status van je betaling zien
Een bon van voor 9 juli kun je gewoon via de website indienen
Dat is sowieso zinloos aangezien de actie van te voren al tot de 8e liep.
Zelf heb ik ook nog niets ontvangen via de website aangezien hij na 100x nog m’n bon niet pakte. Mag hopen dat het nog komt want echt goedkoop was zo’n zakje KitKat niet dus zou dat anders nooit kopen.
Na 10 werkdagen even contact opnemen via whats app dan kunnen ze de status van je betaling zien
Nog steeds niets ontvangen erg frustrerend dit dus na het weekend ga ik het inderdaad maar via whatsapp proberen. Vorige keren kreeg ik ook geen betaling op deze manier ook geen bericht niets. En dit gaat toch wel ook om een iets groter bedrag wat ik anders nooit had gekocht voor deze prijs.