Ik heb tot nu toe altijd mn geld gekregen, ook wel vaker via whats app contact moeten opnemenMiranda schreef: ↑do 13 jul 2023, 15:20Nog steeds niets ontvangen erg frustrerend dit dus na het weekend ga ik het inderdaad maar via whatsapp proberen. Vorige keren kreeg ik ook geen betaling op deze manier ook geen bericht niets. En dit gaat toch wel ook om een iets groter bedrag wat ik anders nooit had gekocht voor deze prijs.Marry schreef: ↑zo 09 jul 2023, 11:40Na 10 werkdagen even contact opnemen via whats app dan kunnen ze de status van je betaling zienMiranda schreef: ↑za 08 jul 2023, 20:51
Dat is sowieso zinloos aangezien de actie van te voren al tot de 8e liep.
Zelf heb ik ook nog niets ontvangen via de website aangezien hij na 100x nog m’n bon niet pakte. Mag hopen dat het nog komt want echt goedkoop was zo’n zakje KitKat niet dus zou dat anders nooit kopen.
Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix
-
Via whatsapp nog nooit geprobeerd omdat er dan staat dat er geen communicatie mogelijk is. Maar ga ik nu inderdaad ook zeker wel doen!Marry schreef: ↑do 13 jul 2023, 16:45Ik heb tot nu toe altijd mn geld gekregen, ook wel vaker via whats app contact moeten opnemenMiranda schreef: ↑do 13 jul 2023, 15:20Nog steeds niets ontvangen erg frustrerend dit dus na het weekend ga ik het inderdaad maar via whatsapp proberen. Vorige keren kreeg ik ook geen betaling op deze manier ook geen bericht niets. En dit gaat toch wel ook om een iets groter bedrag wat ik anders nooit had gekocht voor deze prijs.
-
0613768528Miranda schreef: ↑do 13 jul 2023, 16:54Via whatsapp nog nooit geprobeerd omdat er dan staat dat er geen communicatie mogelijk is. Maar ga ik nu inderdaad ook zeker wel doen!Marry schreef: ↑do 13 jul 2023, 16:45Ik heb tot nu toe altijd mn geld gekregen, ook wel vaker via whats app contact moeten opnemenMiranda schreef: ↑do 13 jul 2023, 15:20
Nog steeds niets ontvangen erg frustrerend dit dus na het weekend ga ik het inderdaad maar via whatsapp proberen. Vorige keren kreeg ik ook geen betaling op deze manier ook geen bericht niets. En dit gaat toch wel ook om een iets groter bedrag wat ik anders nooit had gekocht voor deze prijs.
ik doe af en toe mee met de acties van Tikkie, van de 5x nu al 3x melding dat de bon al gebruikt is, terwijl deze net uit de printer bij AH komt!!! Kun je wel op een andere manier nog claimen, maar dat duurt ruim 2 weken voordat dit goedgekeurd is.
Hier nog niks gehad, wel gechat gisteren. Antwoord is de mijne is afgekeurd .reden. er staat geen mini bij.
Het is een bon van AH waar bij iedereen met aankoop bij AH hetzelfde op staat, is hij bij iedereen met de AH bon hier afgekeurd?
Deleted.
Laatst gewijzigd door clc op vr 22 dec 2023, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
er moet kitkat mini mix opstaat dat zijn allemaal verschillende en bij de gewone mini allemaal dezelfde, misschien is dat het probleem van ah, of je hebt echt de verkeerde