Treetz acties (2023)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
hoihoi
Been thanked: 11 times

Re: Treetz acties (2023)

Bericht door hoihoi »

@ Marry. bedankt voor de tip. Fijne dag
Moesje
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Moesje »

NIEUW PRODUCT: Fitmeals Pulled Chicken Curry 🍛

Trakteer je smaakpapillen op een reis naar India met onze romige Pulled Chicken Curry; malse kip in een heerlijk romige currysaus met verse sperziebonen, broccoli en rijst. De perfecte balans tussen kruidige en hartige smaken! Bevat hoogwaardige eiwitten, vezels, gezonde vetten en koolhydraten. Snel en makkelijk te bereiden, binnen 5 minuten genieten van je heerlijke, verse maaltijd.

📍 AH, PLUS, Coop, Dekamarkt, Dirk vd Broek, Hoogvliet.

Over een paar uur beschikbaar op de treetz app 📲
Tot 100% terug betaald 🎁
emma1980
Been thanked: 2 times

Bericht door emma1980 »

Moesje schreef: di 01 aug 2023, 11:53 NIEUW PRODUCT: Fitmeals Pulled Chicken Curry 🍛

Trakteer je smaakpapillen op een reis naar India met onze romige Pulled Chicken Curry; malse kip in een heerlijk romige currysaus met verse sperziebonen, broccoli en rijst. De perfecte balans tussen kruidige en hartige smaken! Bevat hoogwaardige eiwitten, vezels, gezonde vetten en koolhydraten. Snel en makkelijk te bereiden, binnen 5 minuten genieten van je heerlijke, verse maaltijd.

Tot 100% terug betaald 🎁
Heb alvast even gekeken op internet (voor het geval het me zou lukken om het te reserveren), maar volgens mij is dit product weer lastig in de winkel te vinden... :roll:
Moesje

Bericht door Moesje »

emma1980 schreef: di 01 aug 2023, 12:14
Moesje schreef: di 01 aug 2023, 11:53 NIEUW PRODUCT: Fitmeals Pulled Chicken Curry 🍛

Tot 100% terug betaald 🎁
Heb alvast even gekeken op internet (voor het geval het me zou lukken om het te reserveren), maar volgens mij is dit product weer lastig in de winkel te vinden... :roll:
Gaan we weer....
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Oh zeker. Volgens hun eigen site valt al aantal van de door Treetz genoemde winkels af als verkooppunten. Aantal winkels al gekeken, gevraagd en product is niet te vinden en niet door personeel te vinden. Dirk heeft dit merk wel maar dat hebben de low calorieën variant en zij vragen de regular aka barcode gaat niet kloppen.
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Bericht door greetje11 »

Weer te laat
Laatst gewijzigd door greetje11 op di 01 aug 2023, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Moesje

Bericht door Moesje »

Hij staat er nu op!
liamito
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door liamito »

Bedankt. :!:

Geen idee waarom Plus het niet op de website heeft staan, maar toevallig heb ik ze daar vorige maand wel al gezien. Speciale vrieskast van dit merk gevuld met alleen Fitmeals diepvriesmaaltijden.
Moesje

Bericht door Moesje »

liamito schreef: di 01 aug 2023, 17:39 Bedankt. :!:

Geen idee waarom Plus het niet op de website heeft staan, maar toevallig heb ik ze daar vorige maand wel al gezien. Speciale vrieskast van dit merk gevuld met alleen Fitmeals diepvriesmaaltijden.
Klopt, hier ook gezien.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Hij gaat niet echt snel ivm de normale duur. :lol: Weet iemand of je hem online ook kan bestellen bij Fit meals? Code voor gratis verzenden gekregen. Maar je moet wel op de site voor 35 euro minimaal bestellen zie ik nu. :shock:
Plaats reactie