Scoupy gratis Lu Scholiertje, Libresse en Princes plantaardige tonijn + andere gta's
Re: Scoupy gratis Lu Scholiertje, Libresse en Princes plantaardige tonijn + andere gta's
en de Libresse staat nu weer gewoon in kleur..
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Re: Scoupy gratis Lu Scholiertje, Libresse en Princes plantaardige tonijn + andere gta's
Ik dacht ook al staat bij mij gewoon open?
Alles bij jumbo gekocht alles na precies een uur goedgekeurd.
bij het toiletpapier Nalys bamboo
stond eerst: kopen bij AH
en nu: kopen bij AH, Plus of Hoogvliet.
en vanmorgen gekocht bij Plus rond 10.00 uur ingediend en nog niks van gehoord of het is goed gekeurd.
Hebben ze blijkbaar weer moeite mee,
dat het eerst kopen bij AH was en nu AH, Plus of Hoogvliet,
maar zal wel goed komen..
en vanavond rond 20.00 uur is de inzending goed gekeurd.
stond eerst: kopen bij AH
en nu: kopen bij AH, Plus of Hoogvliet.
en vanmorgen gekocht bij Plus rond 10.00 uur ingediend en nog niks van gehoord of het is goed gekeurd.
Hebben ze blijkbaar weer moeite mee,
dat het eerst kopen bij AH was en nu AH, Plus of Hoogvliet,
maar zal wel goed komen..
en vanavond rond 20.00 uur is de inzending goed gekeurd.
Scoupy wil toegang krijgen in je mailbox om zogenaamd je emailadres te veriferen. Is het zo ook bij jullie ?
Ik zag dat Scholiertje gisteravond openstond. Nu zegt ie dat de actie afgelopen is, met een uiterste datum van vandaag. Weet iemand of je dan vandaag nog mag kopen, of had ik het eerder moeten kopen en mag je tot vandaag indienen?
- Zeeuwsmeisje
Je mag 'm vandaag nog kopen
Indienen kan nog zolang er 'scan een oude kassabon' bij de actie staat (waneer je op de actie klikt).
Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 12 sep 2023, 11:13Je mag 'm vandaag nog kopen
Indienen kan nog zolang er 'scan een oude kassabon' bij de actie staat (waneer je op de actie klikt).
Dank je wel. Dan ga ik dadelijk een pak halen.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Hebben jullie ook last van een foutmelding als je naar Scoupy wilt gaan (gewoon op pc/laptop) Ik krijg een leeg scherm met links boven: 403 Forbidden
Niet handig als je nog wat bonnen wilt indienen
Niet handig als je nog wat bonnen wilt indienen
Heb je eerder al op die manier ingediend? Bij mij werkte email en wachtwoord niet, dan kreeg ik een email met inloglink, maar kwam inderdaad een foutmelding op de website...alleen met Google of Apple account inloggen lukte volgens mij, maar uiteindelijk toch de app gedownload