Conkl schreef: ↑zo 24 sep 2023, 11:58
Bij mij wil de actie de barcode van de Aldi my vay kokos yoghurt niet accepteren
Kan iemand mij helpen?
EAN 4016241043023
Conkl schreef: ↑zo 24 sep 2023, 11:58
Bij mij wil de actie de barcode van de Aldi my vay kokos yoghurt niet accepteren
Kan iemand mij helpen?
EAN 4016241043023
Dat is niet de juiste code, want die is van een heel ander product. De code op de verpakking werkt gewoon en eindigt op 6647.
Als ik jouw code opzoek kom ik op kokosnoot kwark van Melkunie die niet bij Aldi wordt verkocht?
Hopelijk valt het iemand bij Treetz vandaag op dat nog niemand een cashback heeft kunnen indienen voor de fuet en wordt de juiste streepjescode alsnog snel toegevoegd!
emma1980 schreef: ↑ma 25 sep 2023, 08:16
Hopelijk valt het iemand bij Treetz vandaag op dat nog niemand een cashback heeft kunnen indienen voor de fuet en wordt de juiste streepjescode alsnog snel toegevoegd!
Dat had ik zelfs in een mail gezet afgelopen weekend. Dat moet toch opvallen denk ik dan.
Over een paar uur vervalt bij mij de (2e) reservering en dan is het jammer maar helaas.....
Dat had ik zelfs in een mail gezet afgelopen weekend. Dat moet toch opvallen denk ik dan.
Over een paar uur vervalt bij mij de (2e) reservering en dan is het jammer maar helaas.....
Hier ook bijna verlopen, heb t wel in huis! Met bon
Hier ook bijna verlopen, heb t wel in huis! Met bon . Nou ja jammer vd, € 1 99 we eten ze lekker op