teckel00 schreef: ↑wo 04 okt 2023, 14:19
ik heb dezelfde perla code en werkt idd niet
Jemig wat een gedoe en wat raar dat zoveel codes niet werken zeg. En dan ook je geld niet ontvangen. Ook geen reacties. Krijg er een naar gevoel bij.....
Ik ook. Inmiddels dit gevonden en companyweb gemaild.
Goed gevonden. Ik denk dat ik maar geen risico neem en mn gereserveerde artikelen weer vrijgeef (proteïnedrank en sla). Niet veel geld, maar wel iets wat ik nooit zou kopen
Laatst gewijzigd door Vita op do 05 okt 2023, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook bang dat ze failliet zijn en dat ze niets uitbetalen, maar wel de opdrachten van bedrijven blijven aannemen, om zo toch nog geld te krijgen..
Ik heb nog best veel openstaan
Famke schreef: ↑do 05 okt 2023, 02:25
Ben benieuwd of de koffie nu wel of niet werkt. Hoor van dat het lukt en andere mensen niet. Eveneens bier.
Blijkbaar zijn in omloop verschilende verpakkingen. Somige met werkende code, somige niet.
Hopelijk kan iemand met werkende code deze delen.
Of laatste paar nummers er van.
Laat in de avond, toen ik weer thuis was, heb ik de Perla code via pb verstuurd naar een paar mensen die erom hadden gevraagd (dus check vooral even je berichten!). Ik heb ‘m niet openbaar gedeeld omdat hier (wel alweer een tijd terug) werd verzocht om werkende codes niet meer openbaar te delen en die codes vanaf dat moment ook werden verwijderd.
Maar de laatste cijfers delen zie ik inderdaad regelmatig gebeuren, dus bij deze:
De Perla code eindigt op 61504