Treetz acties (2023)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Smulpaap

Re: Treetz acties (2023)

Bericht door Smulpaap »

Hier ook 4 bonnen die al een week op goedkeuring wachten en 3 producten die begin september gekocht waren nog niet terugbetaald.
Ondanks dat ik vorige week maar 4 producten had gekocht kon ik vervolgens niet meer een vijfde product indienen ondanks dat ik nog wel meerdere dingen had kunnen reserveren. Na 2 dagen opnieuw reserveren kon ook niet meer.
Ik zag op Instagram bij Treetz Frankrijk dat ze daar ook al maanden niet betalen en niet reageren op berichtjes dus het is niet alleen in Nederland zo.
Ik vertrouw Treetz dus niet meer en ik vrees dat dit een aflopend verhaal is.
Vandaag wel die amandelpasta kunnen reserveren maar ik koop niets meer totdat ik me geld terug heb ontvangen.
Moesje
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Moesje »

Smulpaap schreef: ma 09 okt 2023, 22:02 Hier ook 4 bonnen die al een week op goedkeuring wachten en 3 producten die begin september gekocht waren nog niet terugbetaald.
Ondanks dat ik vorige week maar 4 producten had gekocht kon ik vervolgens niet meer een vijfde product indienen ondanks dat ik nog wel meerdere dingen had kunnen reserveren. Na 2 dagen opnieuw reserveren kon ook niet meer.
Ik zag op Instagram bij Treetz Frankrijk dat ze daar ook al maanden niet betalen en niet reageren op berichtjes dus het is niet alleen in Nederland zo.
Vandaag wel die amandelpasta kunnen reserveren maar ik koop niets meer totdat ik me geld terug heb ontvangen.
Toch zijn er nu wel weer uitbetalingen geweest hoor! Vorige week hebben meerdere mensen(waaronder ikzelf) 3 producten uitbetaald gekregen.
Smulpaap

Bericht door Smulpaap »

Moesje schreef: ma 09 okt 2023, 22:30
Smulpaap schreef: ma 09 okt 2023, 22:02 Hier ook 4 bonnen die al een week op goedkeuring wachten en 3 producten die begin september gekocht waren nog niet terugbetaald.
Toch zijn er nu wel weer uitbetalingen geweest hoor! Vorige week hebben meerdere mensen(waaronder ikzelf) 3 producten uitbetaald gekregen.
Ja ik had al wel gelezen dat ze deelbetalingen hadden gedaan, dat gaf mij in eerste instantie wel geruststelling maar nu niet meer.
Het is toch uiterst vreemd en onprofessioneel dat ze zowel in de Benelux als in Frankrijk niet meer reageren, het zijn wel 2 verschillende kantoren.
Voorheen werden bonnen meestal binnen een dag goedgekeurd ondanks dat betaling daarna even op zich liet wachten, maar nu al een week ook geen goedkeuring.
Ik hoop uiteraard dat ik het mis heb hoor, maar ik heb hier nu gewoon geen goed gevoel meer bij. :(
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Smulpaap schreef: ma 09 okt 2023, 22:57 Ja ik had al wel gelezen dat ze deelbetalingen hadden gedaan, dat gaf mij in eerste instantie wel geruststelling maar nu niet meer.
Het is toch uiterst vreemd en onprofessioneel dat ze zowel in de Benelux als in Frankrijk niet meer reageren, het zijn wel 2 verschillende kantoren.
Voorheen werden bonnen meestal binnen een dag goedgekeurd ondanks dat betaling daarna even op zich liet wachten, maar nu al een week ook geen goedkeuring.
Ik hoop uiteraard dat ik het mis heb hoor, maar ik heb hier nu gewoon geen goed gevoel meer bij. :(
Vorige week maandag is er bij mij wel een product goedgekeurd. Maar snel zijn ze inderdaad niet en ik had ook probleem dat na 4 producten hij zei de max bereikt te hebben terwijl anderen hier gewoon door konden blijven gaan.
Madelon
Been thanked: 1 time

Bericht door Madelon »

Skip to content
Dit levert het ze sowieso op en is nog steeds mogelijk voor bedrijven:

Bedankt dat u ons hebt bereikt!
Inzichten verzamelen over uw productinnovaties was nog nooit zo eenvoudig!
Wil u weten hoe je je eerste campagnes lanceert?
In recordtijd en voor maar 2.500€

PLAN EEN AFSPRAAK

France

Facebook
Instagram
LinkedIn
Belgium

Facebook
Instagram
LinkedIn
Nederland

Facebook
Instagram
LinkedIn
Algemene voorwaarden
Privacy
treetz app
U bent een merk
FAQ
© 2023 - treetz. All rights reserved.

En ook zo vreemd waarom alleen snachts acties plaatsen. En vandaag hadden ze een hele dag de tijd om goed te keuren en de vele berichten van iedereen te beantwoorden maar niks goedgekeurd. . En nog steeds geen enkel antwoord op de honderden berichten. het is te vreemd allemaal. Mijn vertrouwen in Treetz wordt steeds minder
De hoop om ons geld te krijgen ook.
Laatst gewijzigd door Madelon op di 10 okt 2023, 06:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeeuwsmeisje

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Nieuw in de app:

AH Beregoede baby lotiondoekjes sensitive
100% cashback
€1,45
Famke

Bericht door Famke »

Gisteren de Gado Gado gehaald. Bonus is 1 euro korting, maar schapkaartje gaf 25% korting aka 4,87 euro aan. Bij kassa werd -1 euro bonus berekend zag ik op de kassabon. Naar klantenservice die zo vriendelijk waren om mijn geld geheel terug te geven en compliment over mijn oplettendheid. Ik was extra blij met mijn mazzeltje en scheelt worries qua Treetz. :)
SweetRia

Bericht door SweetRia »

Het lijkt er idd op dat alleen wij hier en AH nog vertrouwen hebben in Treetz.
Vorige week vooral testproducten van AH, en deze week alleen van AH.
Zouden de andere aanbieders zoals Kruidvat, Aldi, Plus, Zeeman en anderen hun vertrouwen in Treetz al opgezegd hebben?
Ik hoop dat Treetz hier meeleest en ons kan geruststellen.
Famke

Bericht door Famke »

We hebben toch ook al behoorlijk wat van het Kruidvat, Plus en Aldi gehad? Als ze net zoals vorig jaar doen dan komt Lidl en Jumbo nog.
Famke

Bericht door Famke »

Famke schreef: di 10 okt 2023, 02:20 Gisteren de Gado Gado gehaald. Bonus is 1 euro korting, maar schapkaartje gaf 25% korting aka 4,87 euro aan. Bij kassa werd -1 euro bonus berekend zag ik op de kassabon. Naar klantenservice die zo vriendelijk waren om mijn geld geheel terug te geven en compliment over mijn oplettendheid. Ik was extra blij met mijn mazzeltje en scheelt worries qua Treetz. :)
Vanmorgen in andere AH en zag dat er nog steeds 25% bij dit product stond. Dus voor wie de coupon nog heeft en op dit forum zit (zag hem vannacht voorbij komen), grijp je kans.
Plaats reactie