Treetz acties (2023)
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Treetz acties (2023)
Vita, heb je de code van het brood voor mij?
Ik heb het juiste product gekocht, met sticker en ean code, maar, het systeem herkent de code niet.
Ik had hier niemand over de code horen klagen, dus dacht ik, misschien moeten er een paar nullen voor of achter. Ik zou AH hierover bellen, maar als het hier kan, heel graag.
Ik heb het juiste product gekocht, met sticker en ean code, maar, het systeem herkent de code niet.
Ik had hier niemand over de code horen klagen, dus dacht ik, misschien moeten er een paar nullen voor of achter. Ik zou AH hierover bellen, maar als het hier kan, heel graag.
-
Hier hetzelfde bij de perla pads. Gebruik de code van hier, maar krijg bij het laden te zien dat deze barcode niet bij de actie hoort.
Iemand misschien een werkende code van de perla pads?
Iemand misschien een werkende code van de perla pads?
-
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 22 times
8718907747295 volgens mij is t dezeSweetRia schreef: ↑wo 11 okt 2023, 16:28 Vita, heb je de code van het brood voor mij?