Scoupy 2x Oddlygood haverdrink en Oma's Soep gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Scoupy 2x Oddlygood haverdrink en Oma's Soep gratis

Bericht door Famke »

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pak Oddlygood Haver Drinks, gekocht bij Jumbo.

Foamy, creamy, tasty! Maximaal koffie genot (met of zonder smaakje) of een heerlijk glas Plantaardige melk met Oddlygood Haver Drinks.
Als je eenmaal de zachte en rijke smaak van onze haverdranken hebt geproefd, ga je nooit meer terug naar dat andere merk dat je altijd hebt gebruikt.
Gluten vrij en Palm-olie vrij.

- Alleen geldig op Oddlygood All-In barista Oat drink 1L of Oddlygood Barista Vanilla flavour Oat drink 1L of Oddlygood Barista Salted caramel flavour Oat drink 1L of Oddlygood Original Oat 1L.

-----

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pak Oddlygood Haver Drinks, gekocht bij Jumbo.

We bieden een vetarme, glutenvrije havergort aan - en een griekse gurt: een heerlijke mix van haver en kokos voor die extra romige smaak en textuur.
Zowel onze haver- als griekse gurts zijn verkrijgbaar in verschillende heerlijke smaken! Al onze gurts zijn vers gefermenteerde producten, met levende veganistische gurtculturen en een overvloed aan vitaminen en mineralen. Gluten vrij en Palm-olie vrij.

- Alleen geldig op Oddlygood lovely blueberry & vanilla oat gurt 150g of Oddlygood big cherry oat gurt 150g of Oddlygood chunky mango oat gurt 150g of Oddlygood lovely greek-a-licious original 380g of Oddlygood lovely greek-a-licious vanilla 380g of Oddlygood lovely greek-a-licious strawberry 380g of Oddlygood lovely greek-a-licious peach 380g of Oddlygood chunky mango oat gurt 1kg of Oddlygood smooth natural oat gurt 1kg of Oddlygood rocking raspberry oat gurt 1kg.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht bij een Jumbo winkel in Nederland.

-----

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Oma's Soep, gekocht bij SPAR.

De helft van de winst van Oma's Soep wordt gebruikt om eenzame ouderen blij te maken! Zo zet je niet alleen heel makkelijk een verse soep op tafel, maar draagt je ook direct bij aan een mooie initiatief.

Alle soeprecepten zijn ontstaan op de kookdagen van Oma’s Soep. Zo is Oma Nettie het genie achter de bekende Tomatensoep met verse basilicum.

- Alleen geldig op Oma's Soep Tomaat 500 ml, Oma's Soep Pompoen 500 ml, Oma's Soep Groente 500 ml of Oma's Soep Erwt 500 ml.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een SPAR-winkel in Nederland.
Laatst gewijzigd door Famke op ma 16 okt 2023, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Re: Scoupy 2x Oddlygood haverdrink en Oma's Soep gratis

Bericht door monique33 »

Hé topper Famke! Dankjewel.
#misdevindikleukknop
sjaak van de Hoek
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

monique33 schreef: ma 16 okt 2023, 09:20 Hé topper Famke! Dankjewel.
#misdevindikleukknop
Helemaal mee eens Monique , Mis die knop ook

Dus dan maar op deze manier ;

Femke weer heel erg bedankt , voor het altijd heel alert plaatsen van acties
liamito
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door liamito »

Bedankt Famke. Nu mag je weer naar de Spar. ;)

Iemand die weet of die haverproducten een beetje goed verkrijgbaar zijn of meer Jumbo's niet dan wel?
Famke

Bericht door Famke »

liamito schreef: ma 16 okt 2023, 11:59 Bedankt Famke. Nu mag je weer naar de Spar. ;)

Iemand die weet of die haverproducten een beetje goed verkrijgbaar zijn of meer Jumbo's niet dan wel?
Bedankt alle. Mis die knop ook nog. #mis2devindikleukknop

De Oddlygood is goed verkrijgbaar hier. Vond mijne (griekse yoghurt) in een gemiddeld filiaal en daar hadden ze ook de kleine bakjes staan in de koeling. De pakken Barista stonden ook nog in het schap bij houdbare melk. Voor de duurdere liter pakken yoghurt moet je denk ik wel echt naar de grotere.

Let op: barcodes van Oma's Soep werden bij mij vanmorgen niet herkent in de app als product voor actie terwijl ik toch een deelnemende variant(en) had. Deelname werd wel goedgekeurd.
josje

Bericht door josje »

Helaas is de actie van oma's soep al afgelopen. Heeft nog niet eens een dag geduurd🙈
monique33

Bericht door monique33 »

Klopt, vandaag begonnen en ook al afgelopen.
Ik kan mijn bon ook niet eens meer invoeren; ze hebben hem helemaal tussen de lijst weg gehaald, alleen die van de soep voor 2 euro staat er nog.
Famke

Bericht door Famke »

monique33 schreef: ma 16 okt 2023, 16:41 Klopt, vandaag begonnen en ook al afgelopen.
Ik kan mijn bon ook niet eens meer invoeren; ze hebben hem helemaal tussen de lijst weg gehaald, alleen die van de soep voor 2 euro staat er nog.
Kan jij de klantenservice niet mailen? Wel heel vervelend. En ja, Oma's soep gaat meestal snel. :( :(
monique33

Bericht door monique33 »

Ik heb ze gebeld. Denk dat het wel opgelost wordt.
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Bericht door greetje11 »

Barista is al.op
Plaats reactie