Bij mij is oktober nu ook volledig binnen. Is het bij de overgebleven september acties niet meer of eigenlijk vooral de vraag of ze dit zelf al weten? Door het gebrek aan interactie zijn ze zich misschien van geen kwaad bewust. Of heeft iemand hier ook al contact over gehad?
Treetz acties (2023)
Re: Treetz acties (2023)
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 12 times
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
Dat moet nog blijken niet? De portemonnee transfer kan ook een geautomatiseerd proces zijn. In onze user interface is het behoorlijk overzichtelijk weergegeven, maar je weet niet hoe het aan de andere kant zit. Als dat ook zo duidelijk zou zijn is het raar om per ongeluk een periode over te slaan.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
Het viel me vandaag wel op dat er in de portemonnee nu staat: Alle cashback bedragen in uw portefeuille zullen binnen 60 dagen worden overgeschreven na verloop van de datum van de campagne.
Stond dit er altijd al zo?
Ik heb het idee dat het aantal dagen recent is aangepast.
Stond dit er altijd al zo?

-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Hier stond toch altijd 14 dagen??liamito schreef: ↑ma 13 nov 2023, 14:13 Het viel me vandaag wel op dat er in de portemonnee nu staat: Alle cashback bedragen in uw portefeuille zullen binnen 60 dagen worden overgeschreven na verloop van de datum van de campagne.
Stond dit er altijd al zo?Ik heb het idee dat het aantal dagen recent is aangepast.