Je kunt Scoupy mailen als een bedrag niet klopt.Lotje schreef:De kassabon is weer snel goedgekeurd, maar helaas gaan ze voor de optimel kwark 1,53 overmaken terwijl ik 1,65 betaald heb
Scoupy; 4 t/m 17 mei;
Re: Scoupy; 4 t/m 17 mei;
Heb ook de kwark van 1,65 en dat bedrag krijg ik ook gewoon terug zie ik straks in mijn mail.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik had in de winkel inderdaad ook eerst een kwark van 1,65 te pakken heb toch die van 1,53 genomen. Lang leve de zelf scannerLotje schreef:De kassabon is weer snel goedgekeurd, maar helaas gaan ze voor de optimel kwark 1,53 overmaken terwijl ik 1,65 betaald heb
Ik heb Scoupy gemaild en nu al bericht dat het bedrag is aangepast!mwduin schreef:Je kunt Scoupy mailen als een bedrag niet klopt.Lotje schreef:De kassabon is weer snel goedgekeurd, maar helaas gaan ze voor de optimel kwark 1,53 overmaken terwijl ik 1,65 betaald heb
Microsoft Lumia 435en geen scoupy app?
Hmmm..... beetje vreemd wel, een actie voor een Microsoft Lumia 435.
Denk leuke actie kan ik de scoupy app er op zetten, maar er is geen scoupy app voor of heb ik dat mis?
Ik kan alleen een scoupy app voor apple en android vinden.
Denk leuke actie kan ik de scoupy app er op zetten, maar er is geen scoupy app voor of heb ik dat mis?
Ik kan alleen een scoupy app voor apple en android vinden.
ik heb per ongeluk de verkeerde bon geupload bij 1 artikel
en nu een bevestiging gekregen dat 3 van de 4 goedgekeurd zijn.
Komt er nog een mail met de afkeuring van het 4e product of moet ik er zelf achteraan?
en nu een bevestiging gekregen dat 3 van de 4 goedgekeurd zijn.
Komt er nog een mail met de afkeuring van het 4e product of moet ik er zelf achteraan?
Re: Alleen keuze om te doneren (1 klik) ??
Als je klikt kan je daarna inderdaad een keuze maken. Niet echt duidelijk aangegeven.koekje schreef:Olliez schreef:Nu al goedegekeurd!
Je mag schijnbaar kiezen:
Help de slachtoffers in Nepal met jouw Cashback-tegoed!
Wij willen je de mogelijkheid bieden om jouw Cashback-tegoed met één simpele klik rechtstreeks te doneren aan de slachtoffers van de vreselijke aardbevingsramp in Nepal. Maak hieronder je keuze kenbaar. Wij garanderen dat we het tegoed voor Nepal per dag namens onze gebruikers overmaken aan Giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties. Alvast hartelijk bedankt voor je steun!
Vraag is even, Olliez, heb je ook gekozen? Ik zag het ook staan, er staat ook dat je met 1 simpele klik al doneert. Als je klikt dan doneer je dus direct (1 klik staat er) dan heb je geen keuze. Het is mij niet duidelijk wat nu te doen, moet ik nog een keuze maken, wat gebeurd er als ik niet op de knop klik, wordt er dan niet gedoneerd en niet uit betaald?
Verwarrend wel, een zichtbare optie met twee keuzes:
1. ik doneer wel
2. ik doneer niet
was duidelijker geweest.
Ik ben op zoek naar de foto van streepjescode van Radler Appel 0%
Zo jammer, per ongeluk die van de 2% gekocht, fout dus. Op de kassabon staat gewoon Radler Appel, en de prijs is hetzelfde, dus mag wel meedoen.
Kan iemand mij misschien daar aan helpen? Ik stel het zeer op prijs.
Zo jammer, per ongeluk die van de 2% gekocht, fout dus. Op de kassabon staat gewoon Radler Appel, en de prijs is hetzelfde, dus mag wel meedoen.
Kan iemand mij misschien daar aan helpen? Ik stel het zeer op prijs.
@Intellia
Via de website kun je de kassabon gewoon ingeven, je hebt dan geen streepjescode nodig.
Ik heb het nog niet gekocht anders geef ik je de streepjescode wel door, maar misschien lukt het gewoon via de website.
Via de website kun je de kassabon gewoon ingeven, je hebt dan geen streepjescode nodig.
Ik heb het nog niet gekocht anders geef ik je de streepjescode wel door, maar misschien lukt het gewoon via de website.
@kuikentje, je kunt beter Scoupy gelijk even e-mailen over het per ongeluk uploaden van een onjuiste kassabon. Kun je het direct even rechtzetten.
Wachten op afkeuringsmailtje duurt langer.
Wachten op afkeuringsmailtje duurt langer.