Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
marjootje83
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13
Been thanked: 1 time

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door marjootje83 »

Heel raar.
Ik stuur ook in voor mijn (gehandicapte) zus en op adres van ouders.
Man heeft een account, ik ook.
eigen emailadressen en eigen ibans.
Nu 3 geblokkeerd. Reactie gehad, ivm een "tweede account".
Dit is onjuist, maar wat nu...
Wij hebben geen app, dus inloggen op scoupy. Account verwijderen kan nergens.

Ik vond het al minder leuk dan het voorheen was. Wat een gedoe is dit geworden!
Marry
Berichten: 1293
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Marry »

B2B schreef: di 05 dec 2023, 16:55 Hier zijn ze volhoudend dat ik meerdere accounts heb.
Er zijn wel meerdere accounts. Maar daar zitten allemaal andere mensen achter
Met andere rekeningnummers en gegevens?
Marry
Berichten: 1293
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Marry »

marjootje83 schreef: wo 06 dec 2023, 08:17 Heel raar.
Ik stuur ook in voor mijn (gehandicapte) zus en op adres van ouders.
Man heeft een account, ik ook.
eigen emailadressen en eigen ibans.
Nu 3 geblokkeerd. Reactie gehad, ivm een "tweede account".
Dit is onjuist, maar wat nu...
Wij hebben geen app, dus inloggen op scoupy. Account verwijderen kan nergens.

Ik vond het al minder leuk dan het voorheen was. Wat een gedoe is dit geworden!
Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
K'tje
Berichten: 859
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19
Been thanked: 2 times

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door K'tje »

Wat een gedoe allemaal, ik ben helemaal gestopt toen ze overgingen naar het nieuwe systeem. O.a doordat ik (bewust) geen smartphone heb, het willen koppelen aan je bankrekening etc
Als ik leuke acties zag langs komen, baalde ik en ging ik weer twijfelen om mee te doen. Nu bewijst hun werkwijze weer mijn juiste keuze.
Ik hoop voor jullie dat ze gaan inzien dat ze zo 'klanten / deelnemer' gaan verliezen.
liamito
Berichten: 838
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door liamito »

Weinig service bij de 'klantenservice'. Gebed zonder eind op deze manier. :|
liamito
Berichten: 838
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door liamito »

Marry schreef: wo 06 dec 2023, 08:35 Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
Staat dit ergens online?
Marry
Berichten: 1293
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door Marry »

liamito schreef: wo 06 dec 2023, 13:50
Marry schreef: wo 06 dec 2023, 08:35 Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
Staat dit ergens online?
Ja op de website bij de veelgestelde vragen, onder het kopje klantenservice
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1184
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door B2B »

Marry schreef: wo 06 dec 2023, 08:33
B2B schreef: di 05 dec 2023, 16:55 Hier zijn ze volhoudend dat ik meerdere accounts heb.
Er zijn wel meerdere accounts. Maar daar zitten allemaal andere mensen achter
Met andere rekeningnummers en gegevens?
Ja andere rekeningnummer andere gegevens andere IP adres.
maar toch linken ze ze aan elkaar. Wij krijgen als enige antwoord. Alle accounts verwijderen.

Ze zijn niet voor reden vatbaar lijkt het wel.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1184
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door B2B »

Marry schreef: wo 06 dec 2023, 13:54
Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
Alleen ziet hij dit nu dus als 1 persoon. En moet je beide je account verwijderen.
of 1 van beide moet het account verwijderen. Daar zijn ze niet helemaal duidelijk mee.
Ze reageren ook niet op je mail. Maar je krijgt elke keer een variatie van een eerdere mail over
meerdere accounts aan 1 iban of meerderen accounts voor 1 persoon.

Ik laat alles uitbetalen. En verwijder de zooi.
milourekem
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 06 dec 2023, 16:08

Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks

Bericht door milourekem »

Wauw, hier hetzelfde liedje.
Ik heb een eigen account.
Heb eigen ticket geüpload in mijn persoonlijke Scoupy account (website).
Reactie afkeuring, iemand met hotmail.nl heeft hem gebruikt, is zelfde ticket.

Terwijl beiden anders zijn. Ze hebben beide inzendingen naar mij gestuurd.

En nu een mail, oops vergissing, uw ticket komt overeen met @ outlook . com

Ehm! Snapt iemand dit nog?
Plaats reactie