Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
-
- Berichten: 206
- Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13
- Been thanked: 1 time
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Heel raar.
Ik stuur ook in voor mijn (gehandicapte) zus en op adres van ouders.
Man heeft een account, ik ook.
eigen emailadressen en eigen ibans.
Nu 3 geblokkeerd. Reactie gehad, ivm een "tweede account".
Dit is onjuist, maar wat nu...
Wij hebben geen app, dus inloggen op scoupy. Account verwijderen kan nergens.
Ik vond het al minder leuk dan het voorheen was. Wat een gedoe is dit geworden!
Ik stuur ook in voor mijn (gehandicapte) zus en op adres van ouders.
Man heeft een account, ik ook.
eigen emailadressen en eigen ibans.
Nu 3 geblokkeerd. Reactie gehad, ivm een "tweede account".
Dit is onjuist, maar wat nu...
Wij hebben geen app, dus inloggen op scoupy. Account verwijderen kan nergens.
Ik vond het al minder leuk dan het voorheen was. Wat een gedoe is dit geworden!
-
- Berichten: 1293
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
-
- Berichten: 1293
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:marjootje83 schreef: ↑wo 06 dec 2023, 08:17 Heel raar.
Ik stuur ook in voor mijn (gehandicapte) zus en op adres van ouders.
Man heeft een account, ik ook.
eigen emailadressen en eigen ibans.
Nu 3 geblokkeerd. Reactie gehad, ivm een "tweede account".
Dit is onjuist, maar wat nu...
Wij hebben geen app, dus inloggen op scoupy. Account verwijderen kan nergens.
Ik vond het al minder leuk dan het voorheen was. Wat een gedoe is dit geworden!
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Wat een gedoe allemaal, ik ben helemaal gestopt toen ze overgingen naar het nieuwe systeem. O.a doordat ik (bewust) geen smartphone heb, het willen koppelen aan je bankrekening etc
Als ik leuke acties zag langs komen, baalde ik en ging ik weer twijfelen om mee te doen. Nu bewijst hun werkwijze weer mijn juiste keuze.
Ik hoop voor jullie dat ze gaan inzien dat ze zo 'klanten / deelnemer' gaan verliezen.
Als ik leuke acties zag langs komen, baalde ik en ging ik weer twijfelen om mee te doen. Nu bewijst hun werkwijze weer mijn juiste keuze.
Ik hoop voor jullie dat ze gaan inzien dat ze zo 'klanten / deelnemer' gaan verliezen.
-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Staat dit ergens online?Marry schreef: ↑wo 06 dec 2023, 08:35 Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
-
- Berichten: 1293
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ja op de website bij de veelgestelde vragen, onder het kopje klantenserviceliamito schreef: ↑wo 06 dec 2023, 13:50Staat dit ergens online?Marry schreef: ↑wo 06 dec 2023, 08:35 Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ja andere rekeningnummer andere gegevens andere IP adres.
maar toch linken ze ze aan elkaar. Wij krijgen als enige antwoord. Alle accounts verwijderen.
Ze zijn niet voor reden vatbaar lijkt het wel.
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Alleen ziet hij dit nu dus als 1 persoon. En moet je beide je account verwijderen.Marry schreef: ↑wo 06 dec 2023, 13:54
Zeker! Er mogen twee personen per huishouden meedoen, maar let hierbij wel op het volgende:
Elke deelnemer heeft maximaal één eigen Scoupy account, geregistreerd met één e-mail adres;
Elke deelnemer heeft een aan het Scoupy account gekoppeld, eigen IBAN/bankrekeningnummer;
Elke deelnemer neemt deel met een eigen unieke kassabon.
Tip! Koop je ook actieproducten voor iemand anders? Zorg dan dat je per persoon afrekent zodat je beiden een eigen, unieke kassabon hebt. Én dat je ieder met een eigen Scoupy account deelneemt.
of 1 van beide moet het account verwijderen. Daar zijn ze niet helemaal duidelijk mee.
Ze reageren ook niet op je mail. Maar je krijgt elke keer een variatie van een eerdere mail over
meerdere accounts aan 1 iban of meerderen accounts voor 1 persoon.
Ik laat alles uitbetalen. En verwijder de zooi.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: wo 06 dec 2023, 16:08
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Wauw, hier hetzelfde liedje.
Ik heb een eigen account.
Heb eigen ticket geüpload in mijn persoonlijke Scoupy account (website).
Reactie afkeuring, iemand met hotmail.nl heeft hem gebruikt, is zelfde ticket.
Terwijl beiden anders zijn. Ze hebben beide inzendingen naar mij gestuurd.
En nu een mail, oops vergissing, uw ticket komt overeen met @ outlook . com
Ehm! Snapt iemand dit nog?
Ik heb een eigen account.
Heb eigen ticket geüpload in mijn persoonlijke Scoupy account (website).
Reactie afkeuring, iemand met hotmail.nl heeft hem gebruikt, is zelfde ticket.
Terwijl beiden anders zijn. Ze hebben beide inzendingen naar mij gestuurd.
En nu een mail, oops vergissing, uw ticket komt overeen met @ outlook . com
Ehm! Snapt iemand dit nog?