Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Wat jammer, zeg. Heb je nog contact met ze gehad deze week? En mag je dan een nieuw account aanmaken met hetzelfde mailadres en rekeningnummer?
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ze reageren niet meer.
Dus nee geen contact meer gehad.
Ik probeer het over een tijdje wel weer met een actie die ik ook terug kan brengen als het niet werkt
Ze zouden slim zijn als ze de blokkade op rekeningnummer zetten en niet op account.
Maar wat ze nou precies gedaan hebben weet ik niet. En willen ze ook net zeggen.
Dus nee geen contact meer gehad.
Ik probeer het over een tijdje wel weer met een actie die ik ook terug kan brengen als het niet werkt
Ze zouden slim zijn als ze de blokkade op rekeningnummer zetten en niet op account.
Maar wat ze nou precies gedaan hebben weet ik niet. En willen ze ook net zeggen.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ik heb een nieuwe mail gestuurd dat het wel makkelijk is om iemand ergens van te beschuldigen en dat ik daar dan graag bewijs van wil zien.
En dat ik het niet netjes vind dat ze niets laten horen.
Helaas nog geen antwoord gekregen
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ik zie op Facebook dat ze nu wel reageren:
Er waren een aantal weken terug problemen met autorewards en ook met de kassabonnen ging het af en toe verkeerd. Dat heeft op zijn beurt weer gezorgd voor een overbelasting van onze klantenservice helaas. Inmiddels zijn de achterstanden weggewerkt en kunnen we alles weer aan.
Dus bij specifieke vragen over je ontvangen cashback, rewards en dat soort zaken verwijs ik graag naar support@app.scoupy.com.
Bij algemene, dus niet persoonlijke, vragen kan je bij mij terech, bv over de werking van de app en de acties die er lopen.
Excuus voor de vertraging.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Zou het ook een idee zijn voor degene die zijn account is geblokkeerd om de bedrijven bv Robijn, campina enz waarvoor Woolsocks de acties organiseert te benaderen en uit te leggen dat hun vaat goedbedoelde acties om mensen kennis te laten maken met product op deze zeer vreemde wijze van Woolsocks het averechtse effect hebben.
Mensen kopen de producten niet meer en leveren het wellicht weer in , omdat Woolsocks hun account heeft geblokkeerd en heb product een negatieve naam krijgt doordat mensen eerst beloofd dat ze een bepaald bedrag terugvallen en vervolgens Woolsocks om vage redenen het account blokkeert en deblokkeren niet mogelijk blijkt .
Wat ik lees is dat mensen Die voor een kennis of familielid en wordt gestraft terwijl het juist moet worden geprezen dat iemand behulpzaam is .
Ik kan me niet voorstellen Dat bedrijven die dit soort acties uit hand geven aan Woolsocks dit soort situatie hebben beoogd om hun product te promoten .
Mensen kopen de producten niet meer en leveren het wellicht weer in , omdat Woolsocks hun account heeft geblokkeerd en heb product een negatieve naam krijgt doordat mensen eerst beloofd dat ze een bepaald bedrag terugvallen en vervolgens Woolsocks om vage redenen het account blokkeert en deblokkeren niet mogelijk blijkt .
Wat ik lees is dat mensen Die voor een kennis of familielid en wordt gestraft terwijl het juist moet worden geprezen dat iemand behulpzaam is .
Ik kan me niet voorstellen Dat bedrijven die dit soort acties uit hand geven aan Woolsocks dit soort situatie hebben beoogd om hun product te promoten .
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Dat heeft denk weinig effect.
Het klopt trouwens wel wat je zegt dat als je voor meerdere mensen iets koopt je uit moet kijken.
Wij deden het met zijn 6en. De ene keer nam de ene het voor iedereen mee. De andere keer de andere.
Net wie tijd had.
En dat is nu de reden dat we allemaal geblokkeerd zijn. De bonnen zijn te snel achter elkaar afgerekend.
Dus het is 1 persoon. Dus zijn alle accounts van die persoon. Dat is volgens mij nu de beredenering.
Het klopt trouwens wel wat je zegt dat als je voor meerdere mensen iets koopt je uit moet kijken.
Wij deden het met zijn 6en. De ene keer nam de ene het voor iedereen mee. De andere keer de andere.
Net wie tijd had.
En dat is nu de reden dat we allemaal geblokkeerd zijn. De bonnen zijn te snel achter elkaar afgerekend.
Dus het is 1 persoon. Dus zijn alle accounts van die persoon. Dat is volgens mij nu de beredenering.
-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Hoe deden jullie dat verder dan? De kassabonnen later uitdelen of had iedereen ook toegang tot elkaars account om het in te dienen?B2B schreef: ↑vr 15 dec 2023, 10:32 Dat heeft denk weinig effect.
Het klopt trouwens wel wat je zegt dat als je voor meerdere mensen iets koopt je uit moet kijken.
Wij deden het met zijn 6en. De ene keer nam de ene het voor iedereen mee. De andere keer de andere.
Net wie tijd had.
En dat is nu de reden dat we allemaal geblokkeerd zijn. De bonnen zijn te snel achter elkaar afgerekend.
Dus het is 1 persoon. Dus zijn alle accounts van die persoon. Dat is volgens mij nu de beredenering.
Heeft de klantenservice echt zo concreet gesteld dat het tijdstip op de bonnen de oorzaak vormt? Ik kom niet veel verder dan semi geautomatiseerde teksten vanuit Scoupy.
- B2B
- Berichten: 1184
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
We diende soms ook voor elkaar in. Zeker als de actie al op de laatste dag stond.
Ik las net dat er weer gereageerd was. Had inmiddels wel mijn account verwijderd.
Dus mail gestuurd. Krijg ik antwoord dat ik wel een nieuw account mag aanmaken. Maar dat ik moet zorgen
dat het account aan 1 iban gekoppeld blijft ofzoiets.
Maar heb ze al eerder uitgelegd dat ieder zijn eigen account had. En ieder zijn eigen iban.
Dus er is geen chocola van te maken wat ze nou willen.
Denk ook dat het komt omdat het geen nederlanders meer zijn achter de helpdesk
Krijg van die vertaalde mailtjes terug. Dan heb ik liever dat ze gewoon engels mailen.
Ik las net dat er weer gereageerd was. Had inmiddels wel mijn account verwijderd.
Dus mail gestuurd. Krijg ik antwoord dat ik wel een nieuw account mag aanmaken. Maar dat ik moet zorgen
dat het account aan 1 iban gekoppeld blijft ofzoiets.
Maar heb ze al eerder uitgelegd dat ieder zijn eigen account had. En ieder zijn eigen iban.
Dus er is geen chocola van te maken wat ze nou willen.
Denk ook dat het komt omdat het geen nederlanders meer zijn achter de helpdesk
Krijg van die vertaalde mailtjes terug. Dan heb ik liever dat ze gewoon engels mailen.
-
- Berichten: 959
- Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Jacky's is goed kwaad op scoupy.
Vandaag 1 bon op mijn account ingediend via de website, dus niet via de app.
Afgekeurd. Geblokkeerd. Ze hebben aanwijzingen dat hun platform en/of dit specifieke account anders wordt gebruikt dan in hun voorwaarden is bepaald.
Kan het opnieuw proberen via de app en met een andere bon. Dat zal velen al bekend zijn.
Die andere bon gaat sowieso niet gebeuren. Als ik via de app inlog staat het product er niet eens meer in. Zooitje sukkels daar.
Dezelfde bon via de app met de account van mijn partner geprobeerd, hetzelfde verhaal.
En verder.....
Vandaag 1 bon op mijn account ingediend via de website, dus niet via de app.
Afgekeurd. Geblokkeerd. Ze hebben aanwijzingen dat hun platform en/of dit specifieke account anders wordt gebruikt dan in hun voorwaarden is bepaald.
Kan het opnieuw proberen via de app en met een andere bon. Dat zal velen al bekend zijn.
Die andere bon gaat sowieso niet gebeuren. Als ik via de app inlog staat het product er niet eens meer in. Zooitje sukkels daar.
Dezelfde bon via de app met de account van mijn partner geprobeerd, hetzelfde verhaal.
En verder.....