Ik log elke dag op de app in meerdere keren zelfs maar mag sinds de robijn actie niet meer aan het rad draaien m’n dochter en vriend net zo. Krijg sinds die tijd ook geen automatische cashback meer van jumbo Kruidvat etc??Jacky's schreef: ↑vr 22 dec 2023, 17:40Die 50 cent is gewonnen met aan het rad draaien / spinnen, eergister weer 20 cent, daarvoor vaak die kadokaarten van € 10,00 van de Hema of Plus etc. waar ik niemand mee ga lastig vallen.
Je moet geloof ik, 4 x per week op de app inloggen en dan kun je aan het rad draaien.
Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
-
- Berichten: 1459
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ik ben inmiddels ook geblokkeerd. Heb ook 3 account (manlief en nicht) en heb ze nu via Facebook een bericht gestuurd. 50 euro in mijn account en proberen om die uitbetaald te krijgen. Andere 2 account heb ik nog niet gecontroleerd
-
- Berichten: 961
- Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 7 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ik ga bovenstaande zeker proberen. Kan ook verklaren waarom Jumbo mij alleen aanspreekt met een bepaalde naam, heb daar ook 3 accounts in beheer.sebastiaan schreef: ↑di 05 dec 2023, 15:52 Ja , had ik ook. Ever ter informatie
in google play, rechtsboven staat het account waarmee jou telefoon werkt
bij Persoonlijke informatie staat je Vootaam , achternaam , Emailadres en verjaardag.
Heb je meerdere scoupy account dan moet je (Denk ik) wel het goede account kiezen want die gegevens worden met het openen en misschien wel het installeren van de Scoupy App meegestuurd.
Ik zou bij iedere keer inoggen bij Scoupy het volgende
1 Eerst de scoupy App deleten
2 juiste account in Google Play kiezen
3 Scoupy app installeren
4 Scoupy app unstalleren
5 link laten sturen naar mauladres e openen.
Graag terugkoppeling van iedereen die dit heeft geprobeerd en wel of niet tegen problemen aanloopt.
NB Bij mij ging het altijd goed zonder van account bij googleplay te wisselen en nu bij de Robijn, tandpasta, speculaas ging het ook fout mij mij. Bon afgekeurd en geblokkeerd
Lijkt op Scoupy een extra beveiliging heeft ingebouwd.
Blijkbaar hebben ze het heel erg druk bij de Scoupy helpdesk want het duurt langer dan normaal kreeg ik te horen.
Oplossjng van Scoupy was de dubbele account verwijderen
Email Scoupy = support@app.scoupy.com
Graag hoor ik verdere op of aanmerkingen van wat ik hier heb vermeld.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
kan je het op een laptop ook zien als je account geblokkeerd is?
ik heb geen mobiel en gebruik dus altijd een laptop
en daarop staat weinig informatie tegenwoordig.....
Lays nacho cheese en Duijvis fijnproevers had ik gistermorgen ingevuld en nog niks van gehoord.
Omdat ik ook voor meerdere mensen invul
en die wonen op een ander adres
ben ik bang dat ik ook geblokkeerd ben, maar kan ik niet zien op mijn laptop, denk ik.....
of hebben ze gewoon een achterstand ivm. Kerstmis?
ik heb geen mobiel en gebruik dus altijd een laptop
en daarop staat weinig informatie tegenwoordig.....
Lays nacho cheese en Duijvis fijnproevers had ik gistermorgen ingevuld en nog niks van gehoord.
Omdat ik ook voor meerdere mensen invul
en die wonen op een ander adres
ben ik bang dat ik ook geblokkeerd ben, maar kan ik niet zien op mijn laptop, denk ik.....
of hebben ze gewoon een achterstand ivm. Kerstmis?
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
aanvulling:
ik denk gewoon achterstand vanwege Kerst
of alles stil gelegen met Kerst
want zojuist is de goedkeuring binnengekomen van Duijvis
en bij mijn dochter ook.
dus het gaat nog goed bij ons....
en nu, vanavond, is de Lays bugles ook goed gekeurd. dus niks aan de ahnd.
ik denk gewoon achterstand vanwege Kerst
of alles stil gelegen met Kerst
want zojuist is de goedkeuring binnengekomen van Duijvis
en bij mijn dochter ook.
dus het gaat nog goed bij ons....
en nu, vanavond, is de Lays bugles ook goed gekeurd. dus niks aan de ahnd.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
De vraag is, betalen ze het uit. Bij mij alles goedgekeurd maar wacht sinds 29 november op uitbetaling. En ze reageren nergens meer op
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
ik heb: uitbetaling aangevraagd
en zonder problemen kunnen invullen.
is nu: in uitvoering..
dus tot zo ver geen gekke dingen.
ik wacht af.
en zonder problemen kunnen invullen.
is nu: in uitvoering..
dus tot zo ver geen gekke dingen.
ik wacht af.
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
aanvulling van eerdere berichten van mij 27 dec. en 28 dec.
nog niet geblokkeerd:
en alles is overgemaakt,
dus hier gaat nog alles goed.
en voortaan let ik nog beter op om bij meerdere winkels de aankopen te doen
en te proberen om bij elke winkel waar ik voor 2 mensen koop,
dus 2 kassabonnen nodig heb,
2 heel verschillende bonnen heb en tijdstip afrekenen afwijkt van elkaar.
nog niet geblokkeerd:
en alles is overgemaakt,
dus hier gaat nog alles goed.
en voortaan let ik nog beter op om bij meerdere winkels de aankopen te doen
en te proberen om bij elke winkel waar ik voor 2 mensen koop,
dus 2 kassabonnen nodig heb,
2 heel verschillende bonnen heb en tijdstip afrekenen afwijkt van elkaar.
- B2B
- Berichten: 1186
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Ik krijg nu bericht van scoupy dat je het echt op diverse apparaten in moet dienen.
Voor 2 mensen op het zelfde apparaat geeft problemen zeggen ze.
Op de vraag hoe ik het dan voor mijn ouders in moet dienen die geen pc of telefoon hebben heb ik nog geen antwoord gehad.
Ze hebben in ieder geval de controle verzwaard. Normaal hoefde je alleen te letten op IP adres. Maar die tijd is over
Voor 2 mensen op het zelfde apparaat geeft problemen zeggen ze.
Op de vraag hoe ik het dan voor mijn ouders in moet dienen die geen pc of telefoon hebben heb ik nog geen antwoord gehad.
Ze hebben in ieder geval de controle verzwaard. Normaal hoefde je alleen te letten op IP adres. Maar die tijd is over