mail van woolsocks dubbele uitbetaling
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
mail van woolsocks dubbele uitbetaling
ik heb de volgende mail gehad
Allereerst willen we je bedanken dat je de Woolsocks app gebruikt en hopen dat je er veel plezier van hebt!
Zoals je misschien gezien hebt gezien, is er door een fout aan onze kant, een uitbetaling naar je bankrekening meerdere keren verwerkt. Daarom zie je op dit moment een negatief saldo in je Cashback sock. Ook kan je op je bankrekening zien dat de uitbetaling meerdere keren bijgeschreven is.
We willen via deze email onze excuses aanbieden voor de gemaakte fout en je vriendelijk verzoeken het teveel overgemaakte bedrag terug te storten. Je kan dit overmaken naar:
NL 05 RABO 0144 3119 09 tnv Orangebuddies Media B.V.
Onder vermelding van je username in de Woolsocks app
Zodra wij het bedrag van je ontvangen hebben, boeken wij het direct weer in je Cashback sock in de Woolsocks app zodat het negatieve saldo opgeheven wordt.
Mocht je naar aanleiding hiervan vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Deze is open van 9:00 tot 17:30 CET (maandag tot vrijdag).
Onze excuses en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
Team Woolsocks
zijn er meer mensen die deze gehad hebben en die dan ook nog weten om welk bedrag het gaat, ik sta 7,50 in de rood dat zou volgens mij betekenen dat ik 2x 7,50 overgeboekt heb gekregen, maar ik kan dat niet vinden en ook samenstellingen daarvan niet
Allereerst willen we je bedanken dat je de Woolsocks app gebruikt en hopen dat je er veel plezier van hebt!
Zoals je misschien gezien hebt gezien, is er door een fout aan onze kant, een uitbetaling naar je bankrekening meerdere keren verwerkt. Daarom zie je op dit moment een negatief saldo in je Cashback sock. Ook kan je op je bankrekening zien dat de uitbetaling meerdere keren bijgeschreven is.
We willen via deze email onze excuses aanbieden voor de gemaakte fout en je vriendelijk verzoeken het teveel overgemaakte bedrag terug te storten. Je kan dit overmaken naar:
NL 05 RABO 0144 3119 09 tnv Orangebuddies Media B.V.
Onder vermelding van je username in de Woolsocks app
Zodra wij het bedrag van je ontvangen hebben, boeken wij het direct weer in je Cashback sock in de Woolsocks app zodat het negatieve saldo opgeheven wordt.
Mocht je naar aanleiding hiervan vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Deze is open van 9:00 tot 17:30 CET (maandag tot vrijdag).
Onze excuses en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
Team Woolsocks
zijn er meer mensen die deze gehad hebben en die dan ook nog weten om welk bedrag het gaat, ik sta 7,50 in de rood dat zou volgens mij betekenen dat ik 2x 7,50 overgeboekt heb gekregen, maar ik kan dat niet vinden en ook samenstellingen daarvan niet
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 18 times
Re: mail van woolsocks dubbele uitbetaling
Ik heb ook dit bericht gekregen en heb ze gelijk gemaild: support@woolsocks.eu dat ik maar 1x de uitkering heb ontvangen.
kreeg vrij gauw deze reactie
Dit bericht is naar alle gebruikers gestuurd om hun saldo te controleren.
We zien dat je niet bent getroffen door dit technische probleem, dus je kunt de e-mail negeren.
Onze excuses voor het ongemak!
Mocht u misschien nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Ons klantenserviceteam is maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 beschikbaar!
We zien dat je niet bent getroffen door dit technische probleem, dus je kunt de e-mail negeren.
Mocht u misschien nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Ons klantenserviceteam is maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 beschikbaar!
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Je staat dan ook in de min. Ik heb echter een mail gehad dat er vanzelf een automatische incasso komt. Niets met zelf overmaken of een bankrekeningnummer oid?
Ik dacht van de week al hoezo krijg ik het bedrag 2x verschillende dagen. Nu 6 euro in de min.
Ik dacht van de week al hoezo krijg ik het bedrag 2x verschillende dagen. Nu 6 euro in de min.
Laatst gewijzigd door Miranda op vr 09 feb 2024, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
heb ook gemaild en kreeg vrij snel reactie Beste,Buijsje schreef: ↑vr 19 jan 2024, 17:57 Ik heb ook dit bericht gekregen en heb ze gelijk gemaild: support@woolsocks.eu dat ik maar 1x de uitkering heb ontvangen.
Dank voor je bericht.
Als dit niet het geval is mag je de mail negeren!
Fijne dag!
nogal onduidelijk als je het mij vraagt en ik sta nog steeds in de min
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 18 times
Ergens hebben ze toch ook niet veel meer te bieden.
En als er eens iets interessants is, moet je rennen, anders ben je al te laat.
Denk je toch waar ben ik nu eigenlijk mee bezig?
En als er eens iets interessants is, moet je rennen, anders ben je al te laat.
Denk je toch waar ben ik nu eigenlijk mee bezig?
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Ik kan sinds de automatische incasso niets meer uit laten betalen. De melding ‘we hebben onlangs een automatische incasso uitgevoerd, je kunt binnenkort weer uitbetalen’ blijft maar staan nu al 2 weken lang. Op mails uiteraard weer 0 reactie.
Meer met dit probleem?
Meer met dit probleem?
-
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 10 times