Hier gewoon gevonden (bij de AH). In het chipsvak idd, vlakbij de popcorn.monique33 schreef: ↑di 30 jan 2024, 16:05Liggen ze niet bij het chipsvak? Dan weet ik dat voor morgenFamke schreef: ↑di 30 jan 2024, 13:53Hier ook. Was het bij jou ook zo'n gedoe om ze te vinden? Zelfs met personeelslid was het product bijna niet te vinden en men kon niet opvragen waar het in de winkel lag, alleen wel zien dat er voorraad was.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 30 jan 2024, 12:36 Ja, ik heb de bon zojuist ingediend en hij werd meteen geaccepteerd![]()
![]()
![]()
Tikkie OaYeah! pancakes, Popworks en Lays Ovenbaked gedeeltelijke gta
- Vita
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 8 times
Re: Tikkie OaYeah! pancakes, Popworks en Lays Ovenbaked gedeeltelijke gta
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Bij "mijn" Ah lagen een aantal bij de manager op kantoor.monique33 schreef: ↑di 30 jan 2024, 16:05Liggen ze niet bij het chipsvak? Dan weet ik dat voor morgenFamke schreef: ↑di 30 jan 2024, 13:53Hier ook. Was het bij jou ook zo'n gedoe om ze te vinden? Zelfs met personeelslid was het product bijna niet te vinden en men kon niet opvragen waar het in de winkel lag, alleen wel zien dat er voorraad was.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 30 jan 2024, 12:36 Ja, ik heb de bon zojuist ingediend en hij werd meteen geaccepteerd![]()
![]()
![]()
Had gebeld, cijfercode doorgegeven. Het bleek later de manager te zijn die ik a.d. lijn had.Er zouden nog 24 zijn. Weer niet te vinden. Een vakkenvuller dacht en zocht mee en kwam uiteindelijk met de zakken tevoorschijn. Pfff .... maar ook

Let op Popworks actie is niet meer beschikbaar, dus ik ga maar 2 zakken terugbrengen 
-
Leuk, net gekocht bij AH en goedgekeurd.
Bij mij ook. En doordat hij deze week in de bonus bij de AH is, is de zak geheel gratis en verdien je er ook nog een paar centjes aan.