KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdoekje
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdoekje
Conimex Kroepoek
Milka Chocowafels
Lassie Roerbakrisotto
Optimel Puur sixpack (6x200ml)
Plenty Schoonmaakdoekjes.
https://www.kortingisleuk.nl/gratis?utm ... cten_april
Let op; alleen in bepaalde winkels met actieschap;
https://www.kortingisleuk.nl/gratis/winkeloverzicht
Ontdekt niet door mij, maar ik heb voor het overzichtelijke even een nieuw bericht aangemaakt.
Milka Chocowafels
Lassie Roerbakrisotto
Optimel Puur sixpack (6x200ml)
Plenty Schoonmaakdoekjes.
https://www.kortingisleuk.nl/gratis?utm ... cten_april
Let op; alleen in bepaalde winkels met actieschap;
https://www.kortingisleuk.nl/gratis/winkeloverzicht
Ontdekt niet door mij, maar ik heb voor het overzichtelijke even een nieuw bericht aangemaakt.
Laatst gewijzigd door monique33 op za 30 mei 2015, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo
Het enige is dat niet alle winkels het zelfde hebben.
Dus 2 topic over dezelfde actie is niet zo heel overzichtelijk
Re: KIL; Conimex Kroepoek, Milka Chocowafels, Lassie Roerbakrisotto, Optimel Puur sixpack (6x200ml), Plenty schoonmaakdo
Per wanneer gaat deze actie in?
Groet,
Marieke
Marieke
-
@Marieke; je kunt via de link bij de actievoorwaarden komen.
Heb het er nu niet neer gezet, daar staat namelijk tot en met 31 december, en dat lijkt me beetje vreemd.....
Heb het er nu niet neer gezet, daar staat namelijk tot en met 31 december, en dat lijkt me beetje vreemd.....
-
Wat bedoel je B2B? Deze actie van KIL is alleen bij de winkels met actieschap; zie de link voor de winkels.B2B schreef:Het enige is dat niet alle winkels het zelfde hebben.
En nog een topic over alleen deze producten (Conimex, Milka etc) kon ik niet vinden; iedereen gaan juist door in het bericht dat ik maakte over de Kil Pepsi, Bolletje en Lays. En dan worden er nieuwe acties in de berichten gezet en zie ik, en ook anderen las ik, ze over het hoofd. Lijkt me op dit forum handig dat we de nieuwe acties in een nieuw bericht melden, en niet onder de reacties in oude berichten die ergens anders over gaan.
Maar inderdaad; sommige winkels blijken de andere producten ook nog te hebben staan, maar dat is niet bij te houden op het forum.....
- B2B
Ik bedoel dat de actie met de actiestickers elke 3 weken aangepast wordt met nieuwe producten.
Alleen zijn niet in heel NL de actieproducten het zelfde.
Er is dus 1 actie met actiestickers. Alleen zijn elke keer de producten anders.
Zo heeft Delft gehad
Beschuit / Rijst / Holy (de eerste keer)
daarna
Plenty / Cola / Conimex ( 2de keer)
Maar ergens anders in nederland is het
Milka / Cola / Optimel
Dus als er nu 1 topic gemaakt wordt voor KIL actiesticker is het duidelijker.
Ik ben trouwens met je eens dat de "normale" acties van KIL (dus zonder actiesticker maar gewoon met bon) apart vermeld moeten worden. Anders wordt het een zooitje.
Alleen zijn niet in heel NL de actieproducten het zelfde.
Er is dus 1 actie met actiestickers. Alleen zijn elke keer de producten anders.
Zo heeft Delft gehad
Beschuit / Rijst / Holy (de eerste keer)
daarna
Plenty / Cola / Conimex ( 2de keer)
Maar ergens anders in nederland is het
Milka / Cola / Optimel
Dus als er nu 1 topic gemaakt wordt voor KIL actiesticker is het duidelijker.
Ik ben trouwens met je eens dat de "normale" acties van KIL (dus zonder actiesticker maar gewoon met bon) apart vermeld moeten worden. Anders wordt het een zooitje.
Ik heb het even nagekeken...maar die aktie met bv de rijst met quinoa en de boerenbeschuit,heb ik aan meegedaan zonder actiesticker/code..geld gewoon teruggekregen...was dat weer wat anders dan?
- B2B
Dat was weer iets anders
Dat waren 4 producten (optimel puur 1 l / Bolletje beschuit / Rijst / Holy soda met actiecode onder de dop)
Dat waren 4 producten (optimel puur 1 l / Bolletje beschuit / Rijst / Holy soda met actiecode onder de dop)
-
Oké B2B, het is inderdaad niet handig om maar verder te gaan onder die met de Pepsi.
Vraag me alleen af of het overzichtelijk is als we één KIL met actiecode bericht opzetten, omdat je dan niet duidelijk ziet welke producten er op dat moment lopen; daarom dacht ik; per periode met de producten genoemd in het onderwerp; dat lijkt mij het allerhandigst toch?
O; zie nu dat je zegt dat het per deel in het land ook nog verschilt
Vraag me alleen af of het overzichtelijk is als we één KIL met actiecode bericht opzetten, omdat je dan niet duidelijk ziet welke producten er op dat moment lopen; daarom dacht ik; per periode met de producten genoemd in het onderwerp; dat lijkt mij het allerhandigst toch?
O; zie nu dat je zegt dat het per deel in het land ook nog verschilt
Hmmm ik moet nu toch maar eens op zoek gaan naar de Plus in Klarenbeek, alweer een aantal actieproducten..
Ik kom nooit in Klarenbeek, een klein dorpje, maar woon in de grote "stad" Apeldoorn, raar dat ze niet hier een winkel hebben uitgekozen voor deze actieproducten.
Ik kom nooit in Klarenbeek, een klein dorpje, maar woon in de grote "stad" Apeldoorn, raar dat ze niet hier een winkel hebben uitgekozen voor deze actieproducten.