B2B schreef: ↑ma 19 feb 2024, 16:42
Hahahah
Kennen jullie dat nummer : Never ending story
Dat heb ik nu een beetje met scoupy / woolsocks
Kon weer meedoen.
Was op de whitelist gezet
Acties werden goedgekeurd
Maar kan niet uitbetalen want verdachte activiteiten. En daardoor is de uitbetaalfunctie geblokkeerd.
Mag ik weer gaan mailen
Als ik het nu uitbetaald heb gekregen stop ik ermee.
Kost mij teveel tijd en moeite op dit moment
Zo wat heb jij een engelengeduld. Complimenten. Hier was de ergernis te groot. Misschien later, ooit weer het S-woord gebruiken
Succes met de laatste loodjes, zo veel moeite dan moet dat toch goedkomen.
B2B schreef: ↑ma 19 feb 2024, 16:42
Hahahah
Kennen jullie dat nummer : Never ending story
Dat heb ik nu een beetje met scoupy / woolsocks
Kon weer meedoen.
Was op de whitelist gezet
Acties werden goedgekeurd
Maar kan niet uitbetalen want verdachte activiteiten. En daardoor is de uitbetaalfunctie geblokkeerd.
Mag ik weer gaan mailen
Als ik het nu uitbetaald heb gekregen stop ik ermee.
Kost mij teveel tijd en moeite op dit moment
Zo wat heb jij een engelengeduld. Complimenten. Hier was de ergernis te groot. Misschien later, ooit weer het S-woord gebruiken
Succes met de laatste loodjes, zo veel moeite dan moet dat toch goedkomen.
Ook hier weer een drama. Nadat we de vorige keer allemaal waren geblokkeerd en daarna weer gedeblokkeerd wilde ik het vandaag weer proberen.
De kassabonnen waren allemaal verschillend dus dat kon het niet zijn.
Eerst de bon van mijzelf gedaan, dat ging goed. Daarna die van mijn man en binnen 2 minuten een mail dat het account geblokkeerd is. Dit omdat hetzelfde ibannummer gebruikt is.
Helaas is dat dus niet het geval.
Heb uiteraard weer gemaild maar je krijgt precies hetzelfde antwoord als de eerste keer.
Misschien moeten we allemaal gewoon eens een mail sturen naar Tros radar oid. Wat voor fantastische service Scoupy tegenwoordig heeft.
Ik denk dat je er verstandig aan doet bij bijv 3 accounts die je beheert, zoals ik voor man en zoon, dat je ook op 3 verschillende pasjes betaalt, ipv alles met dezelfde pinpas. Hetzelfde voor jumbo of ah pas. Dat soort gegevens staan op je bon. Mogelijk wordt ook dat gecontroleerd tegenwoordig.
Nou als ik het geld heb van deze acties kap ik ermee.
Dus wat ze ook verzinnen. Het maakt niet meer uit.
Had contant betaald trouwens.
En goedkeuren was ook het probleem niet.
Maar kan niet uit laten betalen met de melding vanwege verdachte omstandigheden.
En dat na de melding dat we op een whitelist kwamen (ofzoiets)
Ik ben er heel eerlijk gezegd klaar mee.
B2B schreef: ↑di 20 feb 2024, 06:20
Nou als ik het geld heb van deze acties kap ik ermee.
Dus wat ze ook verzinnen. Het maakt niet meer uit.
Had contant betaald trouwens.
En goedkeuren was ook het probleem niet.
Maar kan niet uit laten betalen met de melding vanwege verdachte omstandigheden.
En dat na de melding dat we op een whitelist kwamen (ofzoiets)
Ik ben er heel eerlijk gezegd klaar mee.
Op de app staat wel een melding dat de Cashback Sock en uitbetalingen niet werken momenteel. Maar zo te lezen staat dat mis van jouw ervaringen. Logisch dat je ermee stopt. Al dat gedoe voor die paar centen.
Vraagje aan het panel, want volgens mij is mijn 'case' net iets anders dan wat ik hier eerder gelezen heb.
Op mijn telefoon had ik zowel een WS als Scoupy app staan. Toen ik deze ooit erop had gezet had ik geen idee dat het om hetzelfde bedrijf ging. Naarmate de tijd verstreek werd dit mij duidelijk gezien de look&feel, cash back- acties etc steeds meer op elkaar begonnen te lijken. Zogenaamd frauderen was ook niet mogelijk, want bij beide accounts had ik hetzelfde IBAN nr opgegeven.
Vorige week, bij het opschonen van mijn telefoon besloot ik om de WS app te verwijderen. Mij niet direct realiserende dat ik met het verwijderen van het account ook niet meer kon inloggen op Scoupy.
Op mijn mails met het verzoek tot een oplossing heeft men niet gereageerd. Dus besloot ik opnieuw een Scoupy account aan te maken met hetzelfde emailadres en IBAN nr. Dit lukte. Echter bij het 'spinnen' wordt om telefoon verificatie gevraagd. Hier krijg ik de mededeling dat mijn telefoon al op een ander account wordt gebruikt. Hierop heb ik via de app contact gezocht. Mij werd medegedeeld dat de situatie onomkeerbaar is. Ook een tel nr wat gebruikt is op een account wat verwijdert is kan niet meer opnieuw gebruikt worden. Hetgeen ik vreemd vind.
Vraag is nu; kan ik wel gewoon cash backs blijven indienen / kassabonnen blijven uploaden?
jemgro schreef: ↑di 20 feb 2024, 18:06
Vraagje aan het panel, want volgens mij is mijn 'case' net iets anders dan wat ik hier eerder gelezen heb.
Op mijn telefoon had ik zowel een WS als Scoupy app staan. Toen ik deze ooit erop had gezet had ik geen idee dat het om hetzelfde bedrijf ging. Naarmate de tijd verstreek werd dit mij duidelijk gezien de look&feel, cash back- acties etc steeds meer op elkaar begonnen te lijken. Zogenaamd frauderen was ook niet mogelijk, want bij beide accounts had ik hetzelfde IBAN nr opgegeven.
Vorige week, bij het opschonen van mijn telefoon besloot ik om de WS app te verwijderen. Mij niet direct realiserende dat ik met het verwijderen van het account ook niet meer kon inloggen op Scoupy.
Op mijn mails met het verzoek tot een oplossing heeft men niet gereageerd. Dus besloot ik opnieuw een Scoupy account aan te maken met hetzelfde emailadres en IBAN nr. Dit lukte. Echter bij het 'spinnen' wordt om telefoon verificatie gevraagd. Hier krijg ik de mededeling dat mijn telefoon al op een ander account wordt gebruikt. Hierop heb ik via de app contact gezocht. Mij werd medegedeeld dat de situatie onomkeerbaar is. Ook een tel nr wat gebruikt is op een account wat verwijdert is kan niet meer opnieuw gebruikt worden. Hetgeen ik vreemd vind.
Vraag is nu; kan ik wel gewoon cash backs blijven indienen / kassabonnen blijven uploaden?
Alvast bedankt voor de reactie terug!
Hoi ik weet dat iemand die ik ken precies hetzelfde heeft wat jij ook als probleem omschrijft. Maar je kunt gewoon cashbacks blijven indienen/ kassabonnen blijven uploaden. Je kunt alleen geen gebruik meer maken van het "spinnen" gedeelte van de app.
jemgro schreef: ↑di 20 feb 2024, 18:06
Alvast bedankt voor de reactie terug!
Hoi ik weet dat iemand die ik ken precies hetzelfde heeft wat jij ook als probleem omschrijft. Maar je kunt gewoon cashbacks blijven indienen/ kassabonnen blijven uploaden. Je kunt alleen geen gebruik meer maken van het "spinnen" gedeelte van de app.