Off topic: problemen met Xgratis forum

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 26 times

Re: Off topic: problemen met Xgratis forum

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: di 30 jan 2024, 14:04
Jacky's schreef: di 30 jan 2024, 14:00 Als ik een reactie gepost heb krijg ik....
Bij het afsluiten.

" Deze pagina werkt nietxgratis.nl
kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500"

Maar later kan ik er weer gewoon in.

Vervelend voor je.
Ik dat dus ook + na verversen van pagina staat het bericht toch gepost maar onderwerp plots als nog niet behandeld.
Beheerder
Beheerder
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Beheerder »

We hebben dit probleem nu zelf ook ondervonden. Het doet zich niet voor bij het plaatsen van een standaard reactie, maar wel wanneer je iemand anders citeert, althans bij ons. Wij gaan nog verder testen en kijken naar een mogelijke oplossing. :ugeek:
Famke

Bericht door Famke »

Ene markeer .... gelezen is ook de ander niet meer heb ik gemerkt. Zeker op de smartphone. (En ik kreeg net lege pagina bij dit posten, zonder citaat dus)
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Bericht door B2B »

Beheerder schreef: di 27 feb 2024, 09:57 We hebben dit probleem nu zelf ook ondervonden. Het doet zich niet voor bij het plaatsen van een standaard reactie, maar wel wanneer je iemand anders citeert, althans bij ons. Wij gaan nog verder testen en kijken naar een mogelijke oplossing. :ugeek:
Is hier nog iets aan gedaan. Het blijft bij mij fout gaan. En hierdoor werken de abo's op topics ook niet meer.
Famke

Bericht door Famke »

Het vergaat momenteel qua fouten. Abo werkt vaker niet dan wel. Maar hoorde geloof ik dat dit forum te koop zou staan?
Beheerder
Beheerder

Bericht door Beheerder »

Famke schreef: ma 05 aug 2024, 23:17 Het vergaat momenteel qua fouten. Abo werkt vaker niet dan wel. Maar hoorde geloof ik dat dit forum te koop zou staan?
Hallo Famke,

Het is een lastige kwestie voor ons. Na de verhuizing van de website naar een andere server, horen we af en toe over problemen zoals jij die beschrijft. Deze problemen doen zich vooral voor bij oudere gebruikers en zijn moeilijk te reproduceren. Hierdoor is het voor ons niet helemaal duidelijk waar het probleem precies ligt. Hoewel alles theoretisch goed zou moeten werken, merken we dat de praktijk anders is. We overwegen daarom om na de zomervakantie het forum aan de achterkant te updaten om deze problemen (mogelijk) te verhelpen.

Wat betreft de verkoop van het forum: daar is geen sprake van. Het forum blijft bestaan en we zullen ons zo min mogelijk bemoeien met de inhoud.
Beheerder
Beheerder

Bericht door Beheerder »

Vandaag heeft het forum een update gekregen! Hopelijk zorgt deze update voor een soepeler ervaring en worden enkele problemen waar jullie tegenaan liepen opgelost. Als er echter nog iets niet naar behoren werkt of als je nieuwe problemen tegenkomt, laat het ons dan vooral weten. Jullie feedback is altijd welkom en helpt ons om het forum continu te verbeteren!
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Beheerder schreef: wo 21 aug 2024, 22:00 Vandaag heeft het forum een update gekregen! Hopelijk zorgt deze update voor een soepeler ervaring en worden enkele problemen waar jullie tegenaan liepen opgelost. Als er echter nog iets niet naar behoren werkt of als je nieuwe problemen tegenkomt, laat het ons dan vooral weten. Jullie feedback is altijd welkom en helpt ons om het forum continu te verbeteren!
De vind ik leuk knop terug ;-)
Famke

Bericht door Famke »

Eens, ben ik eens 2.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Bericht door B2B »